Hop til indhold
Stavox

Mikrofon fejl.


Guzern

Recommended Posts

Hejsa.

 

Idag ved middagstid oplevede jeg at min mikrofon i mit headset ikke virkede mere.(Hyperx Cloud Alpha)

Jeg tog så en tur i elgiganten bagefter og fik et nyt headset, det samme. Dog, efter nogle timers brug viser det sig at det har samme fejl som det jeg fik byttet tidligere.

 

TL;DR: Fik nyt headset i elgiganten idag. Mikrofonen virker ikke, er der nogle af jer der har nogle fix's til det?

Tak på forhånd 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det kun i gmod den ikke virker? Prøv evt. at gå ind i audio settings og rod lidt rundt efter en løsning. Ellers gå ind på din computers lyd indstillinger, og rod lidt rundt der, og evt. gøre andre enheder som standarden.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Guzern skrev:

Hejsa.

 

Idag ved middagstid oplevede jeg at min mikrofon i mit headset ikke virkede mere.(Hyperx Cloud Alpha)

Jeg tog så en tur i elgiganten bagefter og fik et nyt headset, det samme. Dog, efter nogle timers brug viser det sig at det har samme fejl som det jeg fik byttet tidligere.

 

TL;DR: Fik nyt headset i elgiganten idag. Mikrofonen virker ikke, er der nogle af jer der har nogle fix's til det?

Tak på forhånd 😄

Det virker da fint

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.