Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Pls unban?


FilthyShiet

Recommended Posts

In-game navn:
SteamID:
Ban Reason:
Hvem har banned dig?:
Hvorfor skal du unbannes?:

1: Naruto DK

2: STEAM_0:1:119921494

3: Proppush

4: Dynato

5: Fordi jeg har ansøgt 3 gange nu og nu er jeg lidt træt af det. Jeg proppushede en mand og bagefter sagde jeg undskyld og jeg kendte faktisk manden vi var venner på steam og jeg gjorde det ikke med vilje! Men det kunne @DyNATO

åbentbart ikke forstå! Så unban fordi det her var et falsk ban som jeg har prøvet at forklare

Men jeg nåede aldrig at sige det fordi at min tråd blev enten lukket eller afvist

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får ikke unban fordi du bliver ved med at betegne owneren som om han ikke kan reglerne det ham der eger serveren han har lavet reglerne han kan dem godt og det jo ikke ham der er blevet bannet det dig der ikke kan reglerne og har en dårlig attitude på alle dine unban request  ´synes du måske skal finde en anden server og kalde owneren dum på og prop pushe på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kaldte ham ikke dum

siger bare at jeg prøvede at foklare det men det kunne han ikke forstå

 

det ikke at kalde en dum

 

og jeg havde en "Dårlig"  attitude  fordi at jeg altid fik min unban afvist

og jeg havde glemt at putte min physgunspeed ned derfor var det ikke med vilje

men kan man købe unban?

Link til kommentar
Del på andre sites

Send et bevis af at du har doneret 200kr til Unicef og så får du unban*.

 

Du har fået din unban request afslået, og det bliver ikke ændret fordi du bliver ved med at lave nye posts.

 

 

*Vi sælger selvfølgelig ikke unban, men et betrakteligt beløb givet til Unicef (200kr) vil bevise at du er villig til at opføre dig ordenligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.