Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til Politiet!


FragZone

Recommended Posts

Halløj, Jeg har tænk på en ting, som kunne hjælpe både Staff og Players!

 

Mit forslag: Jeg synes hver gang politiet har givet en bøde, eller lavet politiraid osv. Så skal de lave en lille rapport på tablet'en, om hvor de skriver lidt om, hvorfor de har givet en bøde, samt når de har lavet et politiraid! - Så jeg synes at politiappen skal have en ny funktion om hvor de kan skrive en lille rapport!

 

Mvh. FragZone!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, fragzone skrev:

Det ved jeg da ikke, men det kunne da være fedt at have et rapport system synes jeg selv!

Tjoo nargh.. Jeg ved ikke helt men altså jeg kan godt se din pointe i at du gerne ville have det ind men jeg tror bare ikke der er en eneste der gider at bruge det

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Madss (ULTRA) skrev:

Tjoo nargh.. Jeg ved ikke helt men altså jeg kan godt se din pointe i at du gerne ville have det ind men jeg tror bare ikke der er en eneste der gider at bruge det

Det er bare et spørgsmål om at gøre så det er nødvendigt. Og/eller at gøre så det popper op på din skærm hver gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele vores server hænger desværre forkert sammen til en funktion som denne.

 

Ens liv er som det er lige nu, ikke ret meget værd. Folk dør konstant, og uden de store konsekvenser. At bruge lang tid på at lave reporter hver gang en person gør noget ulovligt er derfor meget unødvendigt, da de alligevel ikke må bruge det til deres RP efter 5 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.