Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Mik Miller


Jonathan Clifford

Recommended Posts

Ingame navn: Mik Miller

SteamID: STEAM_0:1:24758222

IRL Navn: Jonathan

Alder: 15 År.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja! Jeg har massere af erfaring med administrative jobs. Jeg har været admin i Garry's Mod i sammenlagt 3 år, og udover det cirka 2 år i andre spil. Jeg har været ejer af - på det tidspunkt - danmarks største DarkRP server, og har dermed en masse erfaring. Jeg har både taget de helt simple små sager, og har taget det aller største med serverøkonomi, hacking af serveren, ansættelse af folk mm. Jeg har spillet Garry's Mod i over 1400 timer, og har dermed en masse erfaring med spillet. Det vil sige at jeg også sagtens kan hjælpe med de simple ting som fx. Tools, Wire og E2. Cirka 1300 ud af de 1400 timer har været DarkRP, hvilket har givet mig en masse erfaring i tonsvis af RP situationer.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg har så meget erfaring som jeg har, og fordi jeg er meget udadvent og hjælpsom som person. Jeg vil beskrive mig selv som åben, venlig, hjælpsom, menneskeorienteret og smilende. Jeg vil altid kunne se sagen fra begge vinkler, ligegyldigt om det er mine venner eller fjender. Jeg ville f.eks. sagtens kunne give en af mine venner en straf, hvis en af mine 'fjender' anklagede ham for noget, som han havde gjort forkert. 

Jeg har været administrator på rigtig rigtig mange servere efterhånden, og har også tideligere været en del af staff på Stavox i en længere periode. Jeg kender stort set alle staff på serveren, og snakker rigtig godt med langt de fleste af dem. Udover det er jeg stort set aldrig i case og har aldrig nogensinde fået en straf overhovedet - ikke engang en warning eller jail.

Jeg er altid god til at holde hovedet koldt i pressede situationer, og tager mig altid god tid til sagerne. Jeg er altid venlig og smilende overfor alle spillere, men kan samtidig hæve stemmen og sætte mig i respekt, hvis folk ikke respektere mig, sviner mig til, laver trusler el.lign. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at støtte op om serveren, og holde serveren som et sted der er rart at være for alle.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja! Rigtig meget! Jeg har somsagt været admin i over 3 år - alle år med ULX - og har dermed en masse erfaring i det. Jeg er tidligere medlem af et firma som satte servere op for andre, og her stod jeg for at opsætte alt med ULX. Jeg kender alle kommandoerne i ULX, både de brugbare - og de ligegyldige. Har tideliger været staff på Stavox, og har derfor prøvet alle de commands der er tilkoblet serveren.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Brug du ofte din mic etc.?: Ja, det kan jeg. Jeg har et flydende dansk sprog - mundtligt såvel som skriftligt. Al min tid på serveren kommunikere jeg kun via mikrofon, og har også en ordentlig mikrofon der rent faktisk er hver af høre på. Udover det har jeg ikke en stemme der lyder som om jeg lige har sniffet 40 liter helium, hvilket gør at - som jeg har oplevet det - at folk sætter sig mere i respekt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på serveren ca. kl. 15-22 i hverdagene, og cirka 10-03 i weekenderne, hvoraf jeg cirka er på 8 af dem. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej, ikke andet end at jeg håber I vil tage min ansøgning op til overvejelse, og at jeg glæder mig rigtig meget til at hjælpe. 

 

Håber at min ansøgning har vagt interesse

 

- Mik Miller 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.