Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request -Russiske Salt-


Salt

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:431534812

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg Syntes jeg skal unbannes, fordi jeg fik normalt, 1 dags ban, og så dagen efter ser jeg, at -Dokter- har opdateret min ban, dernæst ser jeg, at jeg har fået 5 dage, grunden ban for mange gange på en dag, 

og ved også, hvorfor jeg fik ban i første omgang, det skyldes min atityde, og det er jeg helt indforstået i, fordi jeg var nemmelig rimmelig oppe og køre den dag. så tænker jeg om jeg kunne få en chance til, hvor jeg kunne vise, at jeg kan opføre

mig ordenligt, fordi vil sgu bare gerne spille inde på jeres server, men nogle gange, spiller jeg dum, overfor jer, og det er jeg frygtelig ked af, er klar over at i gør, jeres arbejde, og i prøver bare bedst muligt, at hjælpe os, som faktisk bare prøver at hjælpe, men så dum som jeg er, skulle jeg selvfølgelig spille dum, overfor -Dokter- Og Dokter hvis du læser denne Request, så skal du, sgu bare vide, at de må du undskylde, og jeg lover ikke at spille dum.

 

 

 

 

 

Hvis i syntes min Unban Request, Var god så ville jeg være overlykkelig hvis jeg fik en chance mere, og hvis i vil tænkte, over det, kan i også kontakte mig på discord. Hedder LaKeeeZ#3361 

Og så kan vi snakke om tingene. GOD DAG 😄

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:431534812

Grund: Propsurf, 'Leaver nu, ses!', Forlænget pga. 5 straffe på 1 dag

Navn: Russiske Salt

AdminID: STEAM_0:0:127515814 - DoktorDim [junioradmin] - Profil

Unban: 24-04-18 16:05

Banned: 19-04-18 16:05


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Salt. Beklager mit sene svar.

 

Da du er indforstået med dit første ban du fik, altså 1 dag, så tænker jeg bare jeg svare på hvorfor jeg satte dit ban op til 5 dage☺️

Bagefter jeg havde bannet dig, gik jeg ind og tjekkede din strafhistorik. Der havde du fået 2 bans og 3 jails inden for 24 timer.

Spoiler

a30e42c8dd4598b6afc398569d347b56.thumb.png.76653867a6c0fd09e2055ed81ad62f2d.png

Det er meget voldsomt at få så mange straffe på under 24 timer, og derfor satte jeg dit ban op med 4 dage.

Hvis jeg skal kritisere mig selv lidt, så er det nok din ban-grund. Der skrevet jeg "5 straffe på 1 dag". Der skulle der nok havet stået "5 straffe på under 24 timer" 😑

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Var også meget hype den dag og kunne ikke stoppe mig selv, så du skal bare vide jeg virkelig har tænkt over det, og at jeg ikke vil gøre det igen. Så hvis du var villig, til at give mig en chance mere, ville det være helt vildt nice, men hvis du ikke har lyst, kan jeg også godt forstå det, fordi jeg var virkelig en idiot. men hvis du vil tænke over det så bare skriv 😄

 

DokterDim Hvis du føler får det vil jeg mere end gerne snakke med dig 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.