Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jonas Staff klage af RasmusDuVed


Rasmus H

Recommended Posts

Dit ingame navn: RasmusDuVed
Staff ingame navn: Jonas
Dit SteamID: STEAM_0:0:70869155
Staff SteamID: STEAM_0:1:54395478
Forklar situationen: det hele startede med at en der har bygged min base kom, og sagde han har trolled mig med en prop, der var no colided han havde sagt det var en admin der har sendt ham det er os fair, også kidnapper jeg ham inden han sagde det også skrev jeg kidnap fail fordi han fortalte det så skød jeg i jorden og sagde han skal gå ud også gik han ud og jeg gik med men han tog en gun frem og skød mig og han kørte min ven ned, også kom jonas og sagde det var ham der sagde det, det er os fair men i casen der skød han der efter mig af en eller anden grund jeg ikke ved, også løb jeg væk fordi jeg ikke kunne holde ham der ud og jeg sagde han var en tard, også løb jeg lidt længere væk også gik jeg tilbage til basen hvor de stod så gik jeg ind i basen så stod jeg stille i lidt tid, men mest af alt at han ikke får en straf for noget af det... ikke engang for at køre min ven ned?
Men jeg håber denne her hjælper, han hørte heller ikke begge sidder af historien

Bevis: Mig og min ven sad på TS og snakkede han har hørt det hele

Ligemeget!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.