Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning til Staff/Admin


JuJu`s Bror

Recommended Posts

Ingame navn: Theodor SDE 

Virkelige navn: Theodor

Steam id: STEAM_0:1:80260275

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Ja det har jeg, jeg har haft min ejen server og så også på en Dansk DarkRP

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

1 Fordi jeg bruger meget af min tid på at spille på server`n og fordi mange tror jeg er admin/mod pgr jeg tager det roligt når jeg snakke eller hjælper andre

2 Fordi jeg godt kan lide og lave en forskæld og med det mener jeg med at hjælpe andre i nød og hjælpe med og løse problemer

3 Jeg har altid haft noget inde for spille verden og at hjælpe andre med ders spil og hjælpe til på serverne jeg var admin på

4 Jeg har snart spillet 100 timer på Stavox Server og næsten 900 timer ingame så jeg har oki meget forstand på Garry`s mod næsten alt af min tid jeg har brugt på spillet så nok ca 85% af tiden har jeg lært og spille DarkRP jeg kan godt lide det som er ligesom i real life det er det jeg elsker mest ved DarkRp

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskat til de fleste ulx commands jeg brugt meget tid på og lære dem pgr man ved aldrig hvornår man skal bruge dem fx nu er det jo godt jeg kan de fleste ulx commands pgr jeg søger ind som staff

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja jeg snakker flydende Dansk jeg skriver også Dansk uden nogen problemer

bruger jeg mic ? ja det gør jeg jeg har det bedst med og bruge mic fordi det går hurtigt og nemt og det gør det også lidt mere til Real lifeRP pgr at man snakker

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at på i weekenden?:

Jeg har fri kl 12:30 værd dag er hjemme kl 12:45 og er på kl 13:00-13:10 har jeg tid i weekenden ja det har jeg jeg er på efter kl 12 til ca 05:30-06:00 on natten-morgen

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 

Jeg er 16.

jeg elsker pc spil

jeg går til psykolog 1 gang om ugen pgr problemer med min mor teenage problemer :/

jeg tager på efterskole efter 9 og det er en Esports Efterskole så jeg holder mig til spil

efter efterskole tager jeg en teknigsk uddanelse som personsvogns mekaniker

Jeg bor i Århus Jylland

jeg kan godt lide og køre markræs med mine 2 bedste venner om natten

jeg har både ts3 og skype til hvor i kan få fat i mig på 

Jeg elsker stavox pgr den gode hamoni der er på server`n xD

 

 

Den er meget kort i forhold til andres jeg har set men jeg prøver og leve op til jers standart

som min mor altid siger til mig heller prøve end ikke og prøve så jeg tager chance og hvis det er et nej så er det jo bare det 

 

Undskyld for stavefejl

 

Kærelige Hilsen Theodor Baroi 16 år

 

Hilsen Theodor

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.