Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - HeroGamer DK


Mads :)

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:43828685

Hvorfor skal du unbannes: Ja jeg var dum jeg siger ikke jeg skal unbannes jeg vil bare Reduceres så jeg ikke har Perm jeg elsker servern. Jeg tænker bare ikke klart nogen gange, jeg vil gerne gøre det bedre og jeg var jo ret dum at svine admins til,  men jeg syntes bare at den case den bliv for meget for mig. jeg skulle bare sige at den tager jeg på mig og ikke kørt den længere ud, jeg har det problem med at jeg er perm så jeg kan ikke spille med mine venner som jeg gjorde før i tiden. jeg vil tage det mere seriøst, og tænke mere over hvad jeg gør. Hilsen Hero :D

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:43828685

Grund: Tilsviner admins 'Jeg gider alligevel ikke spille herinde'

Navn: HeroGamer Ulvene

AdminID: STEAM_0:1:106295230 - creaMY [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 25-03-18 20:20


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Læk mærke til den sætning  Jeg tænker bare ikke klart nogen gange og den her jeg skulle bare sige at den tager jeg på mig og ikke kørt den længere ud Undskyld vis du ikke forstår hvad jeg mener jeg kan godt uddybe det bedre vis det er :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld jeg ikke skrev før har været i skole,  men de fleste folk lærer af fejl jeg lærte noget altså, det her var en af mine større fejl. Jeg skal stoppe når adminen siger at den er lukket og slukket og ikke gøre mere. jeg skal lade værd med at blive så sur på admine når det er dumt at blive ved. Det er det jeg har lært 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.