Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Ban for Propabuse


Waxi

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:56308254

Hvorfor skal du unbannes: Spiller tit på Stavox og hygger mig og så var det os en fejl.

Har en video her:) 

 

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:56308254

Grund: Propabuse, slår folk ihjel ved at skubbe props ind i biler

Navn: Waxi elsker Mustiii

AdminID: STEAM_0:0:37027009 - FyhNz [junioradmin]

Unban: 09-04-18 18:03

Banned: 02-04-18 18:03


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er bannet tidligere for propabuse hvor du har propsurfet eller noget lignende og nu er du igen banned for propabuse for propkilling.

Du tager det her prop og ved en fejl ligner det fra dit perspektiv og fyrer det ind i min bil som gør at du skubber min bil af h til og dræber en person.
Om det er en fejl eller ej, udløser det stadig en straf, du kunne have slettet den ting som du spawnede inde i mit hus, eller holdt bedre styr på den med din psysgun så du undgik at banke den ind i min bil.

Min grund til at din straf er tilpas med en uge, er at du er straffet for propabuse tidligere og at det er din egen fejl du har lavet og derfor skal tage den straf der medfølger den.

Jeg tager en snak med Mikk over teamspeak og vedhæfter her et billede og video bevis på situationen fra mit perspektiv.

Billede: https://gyazo.com/657d76a172000df351c63a22e27b804d
Video: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Axel Aaes skrev:

Han var pænt ny den gang... Jeg fik endelig lokket ham med ind på serveren og han havde aldrig helt spillet gmod før og isært ikke darkrp... altså det der for 1 år siden...

 

Jeg syntes ikke at det er fair at du stadig dømmer ham for det.


Jeg synes ikke det er fair, at han er for doven til at slette sin ting for at spawne den inde i hans egen base og risikere at sådan noget her kan ske.

Det ødelagde mit RP, og 2 andres da både ham der blev dræbt kaldte case på det, og en anden person kaldte case på at der var en der trollede med et prop.

Det er spild af min tid, og de andres tid at de skal til at have deres ting tilbage fordi at Waxi er for doven til at re-spawne hans ting inde i hans egen base og lave en situation som denne.

Propabuse ligger på top 10 over de værste ting du kan gøre inde på serveren og derfor er straffen også så høj. Hvis han havde rykket min bil en smule eller snittet den med sin ting, kunne vi have snakket et jail på 300 sekunder eller en samtale, men at han skubber den så langt og dræber en person ved det giver ban straf.

Jeg tager den med Mikk og så kontrollere Mikk og jeg om straffen er fair og så vender vi tilbage med en konklusion på din unban ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Waxi skrev:

Det var en advancded duplicater så den kunne kun spawn inde en den anden base/hus


Om det er en dube eller ej, er det stadig dit ansvar at sørge for at sådan en situation ikke sker.
Og hvis den så endelig sker, er det selvfølgelig kun dig der kan stå til regnskab for det.

Axel Aaes  Du har ikke noget at gøre med denne unban ansøgningen og derfor ignorer jeg det du skriver og mine kommentarer henvender sig kun til Waxi

Link til kommentar
Del på andre sites

Dude du kan få 5 min hvor jeg selv sætter den osv... Og husk og vis min video til MIkk. Kan ikke se hvorfor du fjerner coverts kommentar??! Altså han hjælper mig.. Jeg ik så god til at skrive. Er lidt ordblind..

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, _FyhNz skrev:

Jeg tager den med Mikk og så kontrollere Mikk og jeg om straffen er fair og så vender vi tilbage med en konklusion på din unban ansøgning.


Hej Waxi

Nu har Mikk og jeg talt sammen og nået frem til denne konklusion.

På baggrund af at vi kan se at du har handlet grovt uagtsom ved din måde at håndtere dette prop på, er din straf blevet reduceret til et ban på 2 dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.