Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request af TM Martin Holm


Martin Holm

Recommended Posts

In-game navn: TM Martin Holm
SteamID: STEAM_0:1:60649643
Ban Reason: Konstant Disrespect af admin
Hvem har banned dig?: Dixxi
Hvorfor skal du unbannes?: Det starter med at jeg gik med mit våben fremme bag et hus, så kommer der en politimand og stiger ud af bilen og først prøver at taze mig, han rammer ikke og derfor prøver at få mig med arrest batton, jeg får ham skudt, og han kommer tilbage og siger "JEG CALLER ADMIN OVER DET DER RDM RDM RDM RDM", så siger jeg til ham, "Kald du admin, så lad os få denne sag afgjort, for du har tydeligvis misforstået noget, og ikke kender til reglen RDM, hvis du mener dette var RDM." Så caller han en admin, og Dixxi kommer. Dixxi starter med at sige "hvad sker der?" og så flyver han væk fordi der sket noget andet bagved os. Så sidder han der i en halv time og ordner admin case, altså at leave vores. Og så kommer vi hen til ham da han var færdig med deres admin sag, sådan vi kunne få vores færdiggjort, så ligger jeg mærke til at der står like 5 politimænd og er i gang med at konfisker min bil, så siger jeg til DIxxi, "Forhelved gør noget ved det der! De står og konfisker min bil i admin case!" Så siger Dixxi " Vi er ikke i admin case" Så siger jeg så til ham, "johov, det er vi i den græd" Så siger han "Nej, for jeg har ikke teleportet til dig" så siger jeg "Nej det godt set, du teleportede til ham her fordi han callede admin, så siger han "nej vi er ikke i admin case" Så siger jeg "Fint, så tager jeg den her med Jimboe, da du tydeligvis ikke kan finde ud af dit arbejde som administrator." Og der skriver jeg til Jer @Pwedmy og @DyNATO, og så bliver jeg perm bannet for "Konstant Disrespect af admin".

 

Jeg mener selv at det ikke er i orden at han vælger at banne mig for disrespect, når han har saddet og "drillet" min ven, fordi han var i jail.

Derfor er grunden til jeg gerne vil unbannes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Martin Jeg er dybt utilfreds med hvad du siger men hvis det ikke sker igen ville jeg ikke have noget imod at give dig en chance mere og jeg vil unbanne dig hurtigst  muligt  hvis @Pwedmy ikke gør det først, da du gerne vil snakke med dig kan vi gøre det imorgen da jeg logger for idag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.