Hop til indhold
Stavox

Shiiiit Boiii - PUBG Mobile


West

Recommended Posts

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg er stort set bare ikke fan af PUBG eller Fortnite og at det er kommet på mobil er vel kun godt for folk der kan lide spillet... Jeg er sådanset ligeglad med det men skulle jeg vælge en af dem vil jeg nok hellere spille Fortnite på mobil end PUBG

Jaer, er heller ikke den største fan af PUBG, men spiller det indtil jeg får den invite kode til Fortnite 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at Fortnite på mobilen er okay,

den måde man åbner kister og skyder er ringe, det er pisse svært at sige og skyde samtidig hvilket gør dit aim slasket men ellers er det sjovt. PUBG mobile er lidt sjovere alt det jeg nævnte før har de ca styr på men men... det går så langsomt der går 7-10 min og der er stadig 50 på banen hvor Fortnite når der får 7-10 min er der ca 20 tilbage vis ikke mindrere

 

Men det spil jeg spiller på mobilen er... *trumme slag* Fortnite mobile!

 

Bonus info: Har dog vundet i PUBG mobile hvor jeg kun er kommet på anden pladsen på Fortnite 

 

Add mig på Fortnite Victor_Lalle (Gidder kun at spille med dem jeg kender vil bare have friends) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÃ… STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.