Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator applikation - Martin Holm


Martin Holm

Recommended Posts

Ingame navn: TM Martin Holm
Virkelige navn: Martin
Steam id:   STEAM_0:1:60649643
Alder: 13 - Blvier fjorten, til september.
 
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, jeg har over et halvt års erfarring som administrator på Cosmos. (Superadmin, Admin-Ansvarlig, Admin-Træner, Head-Admin, Admin, Mod)
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er vil have en høj aktivitet på serveren, da jeg har den bedste oplevelse af serveren lige nu, påtrods af at folk bryder regler, og netop også en grund til jeg ansøger.
Jeg hader ingen, og regner ikke selv med at jeg bliver hadet på serveren, og derfor har jeg også en rigtig god oplevelse.
Jeg har mange erfarringer i administrative jobs, og derfor har styr på hvad jeg laver og hvilke valg jeg træffer mig.
Jeg er altid retfærdig, og kan sætte folk på plads med deres lort.
Jeg tager selvfølgelig altid begge sider af historien, og vil træffe valg med beviser.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan umiddelbart alle ULX Commands,
Efter alle mine erfarringer som administrator på Cosmos.
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg født og opvokset i Danmark. Jeg kan skrive og snakke flydende dansk. Jeg bruger altid min mic, da det giver en bedre oplevelse, og gør det mere realistisk. Og selvfølgelig fordi det er nemmest :).
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at på i weekenden?:

Jeg er på fra kl. 15:30 til 22 alle hverdage og weekenderne når jeg vågner til en 2-3 om natten.
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: 

Jeg er en energifuld dreng på 13 som altid er glad :). Alt min gaming tid går til Stavox, jeg spiller ingen andre spil end Garry's Mod, og derpå spiller jeg kun på Stavox.
Jeg elsker at tage en lille tur med vennerne. Jeg går til cykling, så derfor bruger jeg tid på det også.
 
Tak fordi i læste ansøgningen. Min første ansøgning blev afvist, og derfor vil jeg prøve igen, da jeg virkelig går efter at kunne gøre en forskel på Stavox. Jeg fik Neutral Rep, næsten hvergang på min første ansøgning, og jeg ville elske, og vise respekt overfor dem, som vælger at give mig et +Rep.
Jeg vil dog tage i mod alles meninger. Hvis der eventuelt var noget jeg kunne gøre bedre (ingame eller i ansøgning) så skriv det gerne :D.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.