Hop til indhold
Stavox

[Solved] Danmarks hurtigste ban - stavox edition.


xdanishgaymerz

Recommended Posts

Jeg har i min gaming karriere faktisk aldrig rigtig blevet bannet... Grunden til det er fordi at diverse communties der ude faktisk har rimelig retfærdige admins.. Men det her var shokerende.

Jeg spørg ikke efter en unban her, da jeg alligevel kun spiller gmod RP når jeg skal optage. (og det sker sjælendt) Men vil nu gerne dele min oplevelse med communtiet. Mange af jer vil nok give adminen ret i at jeg skulle bannes. Men cmon. Stram jer op admins. Et perm ban for sådan noget er over stregen, jeg ville give jer ret i jeres handling hvis det var en uge :P

 

 

Link til kommentar

Hejsa.

Vi har et par hundrede forskellige spillere om dagen. Når "nye" spillere som dig kommer ind og, måske uden dårlige intentioner, kaster lidt rundt med en prop, tager vi en hurtig beslutning.

Jeg vil give dig ret i at det gik lidt hurtigt, det sker ikke altid sådan - ikke at der var noget galt med det i denne sag.

Med den mængde dårlige spillere vi hver dag får ind der på serveren, hvis eneste formål er at ødelægge spillet for andre, bliver vi nødt til at være hurtige og preventive.

Du har fået unban igen da det selvfølgelig er tydeligt at du ikke mente noget ondt med det.

Link til kommentar

Der giver jeg dig ikke ret. Der var intet galt i bannet - at situationen efterfølgende viser sig at være en anden er hvad det er.

95% af gangene folk begynder at slynge med props når de joiner, er fordi det er folk der ingen interesse har i at spille på serveren.

Link til kommentar
1 minute ago, DyNATO said:

Hejsa.

Vi har et par hundrede forskellige spillere om dagen. Når "nye" spillere som dig kommer ind og, måske uden dårlige intentioner, kaster lidt rundt med en prop, tager vi en hurtig beslutning.

Jeg vil give dig ret i at det gik lidt hurtigt, det sker ikke altid sådan - ikke at der var noget galt med det i denne sag.

Med den mængde dårlige spillere vi hver dag får ind der på serveren, hvis eneste formål er at ødelægge spillet for andre, bliver vi nødt til at være hurtige og preventive.

Du har fået unban igen da det selvfølgelig er tydeligt at du ikke mente noget ondt med det.

Tusind tak, glad for at videoen kunne få jer til fornuft :)

Just now, DyNATO said:

Der giver jeg dig ikke ret. Der var intet galt i bannet - at situationen efterfølgende viser sig at være en anden er hvad det er.

95% af gangene folk begynder at slynge med props når de joiner, er fordi det er folk der ingen interesse har i at spille på serveren.

ja okay. Jeg har aldrig haft admin arbejde på en Gmod RP server. Så kan ikke stille mig i dine sko. Hvis det er sagen kan jeg godt se hvorfor bannet forekom så hurtigt.

Link til kommentar
Just now, MagnusBD said:

Vi undskylder meget på vores vegne og som DyNATO siger så har vi bare set mange gange at folk ikke vil noget godt når de starter med at gøre sådan noget. Hvis du en anden gang vil have fat på en staff så brug  @ det vil hjælpe.

Helt sikkert, mange tak. Og undskylder misforståelsen :)

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.