Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Andrew Miller


Andrew'

Recommended Posts

Ingame navn: Andrew Miller

SteamID: STEAM_0:0:33685594

IRL navn: Ronni

Alder: 14 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja, jeg har været med i staff teamet nogle gange her på Stavox. Ellers har der bare været nogle MEGET små servere som har været blevet kørt at nogle venner etc. Hvor jeg har været adminstrator.
Jeg har kun arbejdet som staff i Garrysmod så vidt jeg kan huske. Derfor regner jeg med at jeg har styr på diverse ting nu, selvom det er lang tid siden jeg sidst har prøvet dette.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring med Garrysmod, trods alt har jeg også spillet det i næsten 2900 timer. Jeg er bl.a. også meget aktiv, dog mest sammen med vennerne, da jeg synes der er mere hygge i det.
Nu har jeg også prøvet at være adminstator op til flere gange, det er som regel gået meget godt. Indtil det gik lidt op i hat og briller for mig. Da jeg synes jeg ikke har haft så meget overskud til at have det sjovt sammen med vennerne .
Jeg synes dog i burde vælge mig fordi jeg har meget kendskab til ulx (ikke de nye kommandoer), kan normalt bevare roen hvis der ikke er noget galt i min hverdag mm. Jeg kommer fra en friskole, hvor man bl.a. lære at arbejde sammen, derfor tror jeg ikke der vil komme nogle problemmer med samarbejdet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, det har jeg det bliver jo generalt brugt på de fleste servere, såvel også på den gamle Stavox. Har dog ikke kendskab med de nye kommandoer der er kommet ind på serveren, men regner ikke med at det bliver et problem at lære.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Ja, jeg bruger normalt min mikrofon da man jo heller ikke står overfor en i virkeligheden og skriver et brev til personen. Der kan dog komme visse undtagelser hvis f.eks. min mikrofon er i stykker eller jeg har meget skolearbejde jeg skal have ordnet.
Jeg kommer også fra Sønderjylland, så derfor har jeg ofte oplevet at vi udtaler ord anerledes. Så derfor kan det opstå et lille problem i det værste tilfælde, dog sker dette yderst sjællend da jeg godt forstår ris-dansk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har tid efter kl. 2-3 stykker i hverdagene, hvor jeg har mulighed for at være på nogle timer hvis lysten er der. Dog spiller jeg normalt kun hvis mine venner også har tid, synes det er lidt nederen at være alene. I weekenderne har jeg generalt meget tid, hvis der ikke er nogle arangementer jeg deltager i.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg bliver nemmere ophidset hvis der er ting som går mig på, normalt kun hvis det er i min hverdag eller som alle kan have "en dårlig dag". Eller mener jeg selv at jeg er en meget imødekommende person, hvis den anden ikke virker totalt modvisende, eller nigativ. Jeg kan også tilføje at jeg er en stille og rolig type, som ikke har så meget jeg skal nå. Jeg ta'r det hele en efter en.


- God weekend derude.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, Andrew.

Du er så sindsyg flink på serveren, og du er venlig overfor alle.

Jeg har kun set dig følge reglerne, og er næsten aldrig i cases med dig.

De få gange hvor jeg er virker du ekstremt afslappede, og rimelig chill omkring det hele.

 

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Andrew,

Meget fin og uddybende ansøgning, du er meget venlig overfor spillere og andre gangs.

Ind til videre ved jeg at du er en der følger reglerne, ikke kun server reglerne men os din egen gangs regler.

Du er en meget flink og venlig person som man kan snakke stille og roligt med.

 

+REP Her fra.

 

Med Venlig Hilsen

The Mafia HaniSkilz Leder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.