Hop til indhold
Stavox

[Solved] Greenberg - Staff klage


Smølf | csgobig.com

Recommended Posts

Dit ingame navn : Smølf.

Staff ingame navn : Greenberg.

Mit SteamID : STEAM_0:1:196060466

Greenbergs SteamID : STEAM_0:0:57216455

Forklar situationen : Jeg har lige callet admin over at jeg blev rdmet jeg tog så fejl  Greenberg valgte at være venlig og teleporter til mig og fortælle det han siger dog også at jeg ikke havde noget våben fremme så tænker jeg Havde jeg eller havde jeg ikke så vælger jeg er at nå nå nå Han snakker til mig igen og siger til mig jeg skal stoppe med min atityde jeg er rimelig forvirret på dette tidspunkt så jeg vælger at sige nå nå nå nå igen derefter siger han Nårh så blir det bare ban så siger jeg hvorfor han vælger at sige fordi du er så flabet og pisseirreterne og så siger jeg jamen det må du da undskylde derefter begynder han at sætte mit "ban" op til længere og længere perioder og så siger han er du dum eller er du tungelam (tror jeg) tilsidst vælger han at sige du får permban! Derefter vælger han kun at banne mig i 1440minutter selvom han sagde permban (Ja jeg ved godt jeg var flabet men greenberg var lidt slemmer med attyde, den måde han snakker til spillere på hans korte lunte)

Bevis : https://www.youtube.com/watch?v=kPUVeUodFpE&feature=youtu.be

 

Dette er min staffklage jeg syntes det var urefærdig behandling til sine medspillere!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt forstå dig, dog beder jeg dig om at lade være med attituden "nå nå", jeg syntes det er noget af det mest flabede, du overhovedet kan sige, når jeg faktisk prøver at hjælpe dig. Kan godt se jeg måske skulle have givet dig lov til at forklare, første gang du sagde det. Vil dog lige tilføje til det, at du ikke havde fået ban på daværende tidspunkt, selvom jeg sagde det. Men at du fortsætter med det, efter jeg har bedt dig om at skifte din attitude, syntes jeg er fuldstændigt respektløst. Jeg er også ret sikker på, du selv kan se det er provokerende at du fortsætter, efter at være blevet bedt om at stoppe. Min lunte er ikke lang når du fortsætter, efter at være blevet bedt om at stoppe. Havde på intet tidspunkt tænkt mig at gøre alvor af bannet, indtil du overhovedet ikke kunne hører efter, hvad jeg sagde til dig. Er klar over min tone var hård, men det pisser mig af når du fortsætter. Jeg forstod godt du ikke tog "nå nå" som noget flabet, det gør jeg heller ikke. Men den måde du siger det på, virker bare provokerende og udelukkende, for at være irriterende på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.