Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [Mod Ansøgning] Af Jack Fragments


JackS

Recommended Posts

Ingame navn: Jack Fragments

 

SteamID: STEAM_0:0:64824744

 

IRL Navn: Mit Rigtige navn er Philippe Hjerrild Drewes

 

Alder: jeg er 14 år gammel. har fødselsdag den 12/09/01

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har arbejdet som Adminstrator på 2 servere, i cirka et halvt år. Men jeg sagde op fordi jeg selv syntes at jeg ikke spillede nok på serverne. Så jeg kunne jo lige så godt give jobbet videre til en anden. Jeg syntes også selv at jeg er ret god til at kommunikere med andre folk. også selv om de er 8 eller 18 år gammel. Og har også ret god erfaring med Commands og sådan noget. Men kunne vist godt trænge til en lille reminder på et par commands:D

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg kender de mest Basic DarkRP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk. Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. Som sagt har jeg jo også været Adminstrator i et halvt år, så ved også ret meget om Commands og ved hvordan man skal håndtere visse situationer i admin sager. Og så spiller jeg også hver dag, så har massere af tid til at sidde og passe på serveren og hjælpe folk. Jeg har også meget erfaring med serveren da jeg har spillet ret lang tid på serveren:D Så kender stort set alle spillere og Admins:D

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har massere af kendskab til ULX commands, da jeg har været Adminstartor på 2 andre servere, så har vel stadig okay styr på dem. Men har lagt mærke til at der er nogle flere ULX commands på Stavox, end jeg kender. Så det ville være fedt hvis jeg kunne få nogle til at lære mig dem:D Men tror også jeg er lidt rusten i ulx commands da det er lang tid siden at jeg har haft gang i dem:D

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan godt skrive og snakke flydende dansk, men nogle gange skriver jeg vist lidt for hurtig, til at nå at trykke på de forskellige knapper:D Men ellers bruger jeg faktisk hele tiden min mic når jeg kan. Men der er en ting der skal ud som information. Når jeg er hos min mor, spiller jeg på min bærbar og der kan jeg ikke snakke da min mic er i stykker og larmer.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har faktisk mulighed for at være på hver dag. Men nogle gange kan der godt stå noget i vejen som f.eks Biograft ture (Mest om Weekenden) eller nogle Fødselsdage. Men hvis det kommer til det skal jeg nok meddele det. Men kan for det meste kun være på fra kl 15 til kl 22:00. Da jeg har fri kl 15:00 og skal i seng kl 22:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Mine forældre er skilt, så jeg skifter hver anden uge. Så er faktisk en uge hos hver. Ovre hos min far kan jeg spille hele tiden. Men ovre hos min mor kan jeg ikke spille så meget. Men skal nok være så flittig at infomere jeg er hvornår jeg skifter.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.