Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - MiK


Maestro

Recommended Posts

Ingame navn: MiK	
SteamID: STEAM_0:0:45896943
IRL Navn: Mikkel
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har haft mange, har selv ejet nogle serverer i CS:S, som hovedesagligt gik ud på Brush og Clan matches, men til sidst endte med at være en WCS server, som var populær og kørte rigtig godt, men lukkede den da jeg ikke havde tid til at have den kørende længere

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg har et godt ry på serveren og jeg vil gøre arbejdet godt og retfærdigt og efter reglerne, jeg er også moden og ikke generet for at snakke med nye mennesker og så kan jeg tage beslutninger som lyder mest fair. Jeg har 76 timer spillet på darkrp så har et godt kendskam til det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har lidt erfaring med det, jeg kender basic commands og lidt mere ud over det men er 100% villig til at bruge min tid på at lære det fuldt ud

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Snakker flydende dansk og skriver så folk kan forstå mig så der ikke er misforståelse og med en ordenlig tone. Jeg er 100% dansker og har et godt ordforåd.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på dag og nat, går ikke i skole lige nu, så er online på steam døgnet rundt. er altid på om det så er hver dag eller weekend. Jeg var tidligere på uddannelse som murer, men fik desværre en brækket hånd som har gjort mig sygmeldt

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: hvis jeg ikke er online, så træner jeg i fitness, ellers er jeg i byen. Jeg er en meget glad og positiv person  
Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, MagnusBD said:

-Neutral

 

  • Meget kort
  • har ikke så godt kendskab til dig
  • Ik så tit i case :)

Dette kunne hurtigt måske ændre sig hvis du fik noget mere kød på den og så vil jeg holde lidt øje med dig. :) 

 

//MagnusBD

tak for feedback. Jeg  har prøvet at fylde lidt ud i det nu, håber det kan bruges :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.