Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod/Admin


The1GamerDK

Recommended Posts

In-game Navn : The1GamerDK

Steam-ID : STEAM_0:0:95385595

IRL Navn : Magnus

Alder : 12

Hvorfor skal vi vælge dig som mod : Fordi jeg har været meget inde på serveren og jeg kender de fleste regler og hvis jeg fejler i noget så lover jeg at jeg ik laver fejl, igen. Og jeg kan rigtig godt lide serveren.

Kender du ULX Komandoerne : Ja

Eventuelt lidt info om dig selv : Jeg spiller meget Garry's Mod. Jeg har spillet det i 768 timer. Jeg synes selv jeg er god til det og jeg spiller meget computer. Spiller vær dag efter skole. Jeg går på Kongsbjergskolen. Jeg er god til at holde presset under svære situationer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, The1GamerDK said:

In-game Navn : The1GamerDK

Steam-ID : STEAM_0:0:95385595

IRL Navn : Magnus

Alder : 12

Hvorfor skal vi vælge dig som mod : Fordi jeg har været meget inde på serveren og jeg kender de fleste regler og hvis jeg fejler i noget så lover jeg at jeg ik laver fejl, igen. Og jeg kan rigtig godt lide serveren.

Kender du ULX Komandoerne : Ja

Eventuelt lidt info om dig selv : Jeg spiller meget Garry's Mod. Jeg har spillet det i 768 timer. Jeg synes selv jeg er god til det og jeg spiller meget computer. Spiller vær dag efter skole. Jeg går på Kongsbjergskolen. Jeg er god til at holde presset under svære situationer. 

I går sagde du at du afskyede serveren og ville leave?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.