Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - FreddyDK


FreddyDK

Recommended Posts

Ingame Navn: FreddyDK

SteamID:  STEAM_0:1:168653826

IRL Fornavn: Frederik

Alder: 10

Har du tidligere erfaringer med administrative jobs i et spilcommunity?:  

Om jeg har  tidligere erfaringer med administrative jobs?

 

Jeg har spillet på en minecraft server der hedder legeprison. Hvor jeg har været administrator, hvor det gik ud på, at man skulle spille som normal spiller, men holde styr på chatten og evt. hackere i spectate. Jeg var admin ca 1 år. Årsagen til min at jeg ikke er der længere er pga. serveren er lukket ned.

 

Derefter startede jeg min egen minecraft server inde på superawesome, hvor jeg passede chatten  og bande hackere og hjalp generelt andre spillere. Og derefter blev jeg supporter i lobbyen på den samme server. 

Jeg har sidenhen ikke spillet minecraft da jeg har søgt at finde større udfordringer.

 

Jeg har også spillet en del CS-GO, hvor jeg blev administrator på en højhus server, hvor det gik ud på at man skulle holde styr på de andre gamer når de snakkede eller chattede grimt og eller ikke fulgte gamer reglerne. Så skulle man straffe dem med at sætte ild til dem eller andre muligheder.

 

I samlagt tid, hvad jeg staff på Minecraft i ca. 2. år - derefter som tidligere nævnt i Counterstrike var jeg i 6 måneder som staff inden den server blev lukket ned.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg skal naturligvis være en del af jeres team, da jeg mener at kunne opfylde de opgaver der er pålagt en staff member. Desforuden mener jeg, at være kvalificeret til dette job, fordi 1: Jeg kender regelsæt 2:  Jeg er en glad person 3: Jeg forholder mig roligt under div. cases. 4:  Jeg fordyber mig i spillet 5: Jeg er lærenem

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja jeg har kendskab til en del af ULX comands, men er klar på at lære mere omkring dette. LEARNING BY DOING !

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg syntes jeg er okay til at formulere mig såvel skriftligt som mundtligt. En vigtig ting når man skal have sine budskaber ud til de andre gamer.

 

Jeg  har altid min mic på, når jeg gamer - og er ikke bange for at snakke med mennesker i det hele taget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har mulighed for, at være en del online

 

Mandag           15:00 - 21:00

Tirsdag            15:00 - 21:00

Onsdag            15:00 - 21:00

Torsdag           15:00 - 21:00

Fredag              15:00 - 22:00

Lørdag             12:00 - 22:00

Søndag            09:00 - 21:00

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Som tidligere noteret, er jeg en glad person der kan lide at fordybe sig i mine arbejdsopgaver.

 

Håber at min ansøgning vil kunne bruges, da jeg ville blive rigtig glad for at være staff member.

 

Hilsen

 

Frederik.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Sonny skrev:

-Rep

god ansøgning 

Men der hvor det trækker ned er din alder 10 år. Efter min mening vil jeg sige det er lidt for ungt da det kan være ældre folk ikke vil tag dig seriøst 

 

Men Held og lykke :)

 

<Sonny>

 

Vil sige det samme :)

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Sonny skrev:

-Rep

god ansøgning 

Men der hvor det trækker ned er din alder 10 år. Efter min mening vil jeg sige det er lidt for ungt da det kan være ældre folk ikke vil tag dig seriøst 

 

Men Held og lykke :)

 

<Sonny>

 

Tak for din positive mening. Men håber at de alligevel har lidt respekt.

17 minutter siden, Jakob skrev:

Vil sige det samme :)

Ok det er helt fint :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.