Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Requests


Im Karsten

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:168965163

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kan godt se det ikke er helt okay det jeg har lavet mig og min fætter sad inde på servern ca. kl: 3 om natten og der er mange der har sagt til mig at man godt må lege rundt altså propabuse Osv. og jeg skød en politiet fordi de blev ved mig at prøve at taze mig også har jeg også propsurfed og jeg propsorfed fordi der var noglen der prøved at sætte mig ind i et bur så jeg ikke kunne noget det er derfor jeg propsurfed men jeg kan ikke se hvorfor at jeg skal have ban når jeg har fået ad vide af en gammel admin der hedder Marcus at man godt må bryde reglerne men jeg kan godt se vis det ødelægger folks RP men de kunne også bare sige at jeg skulle stop så vil jeg stop for at ikke ødelæg ders RP Men vis de har sagt det vil jeg meget undskylde vis jeg ikke har hørt det også sage de også satte de mig ind i et bur også sage de du kan komme ud vis vi kan snak om det er der var jeg så dum og det vil jeg også undskylde for men jeg sage bare lalalalala og det kan jeg godt se det er dumt jeg skulle bare have givet dem en change for at vi kunne snak om det

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:168965163

Grund: Mass RDM + Propabuse

Navn: Counex

AdminID: STEAM_0:1:50262050 - Ziipen [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-02-18 03:59


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.