Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hvorfor er jeg stadig bannet?


SebTheKing

Recommended Posts

In-game navn: SebTheKing -SMURF-
SteamID: STEAM_0:1:93098014
Ban Reason: Det ved jeg ikke
Hvem har banned dig?:
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg fik at vide jeg blev unbannet, men jeg er ikke unbannet og der er gået 5 måneder..
Så det ville være rart at blive unbannet nu :)
PS : så var det Dynato der sagde jeg ville blive unbannet

Tak for hjælpen.

Mvh
Sebastian
Link til kommentar
Del på andre sites

Ok. Så det var dig der admin abusede.

Jeg demotede ham som konstant demotede mig uden grund og så med det samme så perm banner du mig for det,

Jeg kan ikke se hvordan det kan hænge sammen med reglerne på serveren eftersom det var ham som random demotede mig helt fra starten.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, SebTheKing said:

Ok. Så det var dig der admin abusede.

Jeg demotede ham som konstant demotede mig uden grund og så med det samme så perm banner du mig for det,

Jeg kan ikke se hvordan det kan hænge sammen med reglerne på serveren eftersom det var ham som random demotede mig helt fra starten.

Kan ikke huske lige præsis den sag, men tænker ikke at jeg giver perm uden grund. Og nu hvor jeg også har brugt begrebet "Minge" har du lavet meget at lort, og været irriterede over længere perioder. Og siden du siger at Jimboe har sagt at du ville blive unbanned, vil jeg ikke gøre mere ved det i denne omgang

Link til kommentar
Del på andre sites

Han demotede dig for cdm, derefter demotede du ham for random demote.

Da det ikke fungerede demotede du med grunden "fgxcmnggt<aerthdjystjstydfgh"

Jeg har ikke sagt at du blev unbanned. Du blev banned efter jeg har haft banned dig. Mere præcist den 21 februar, hvor du blev unbanned den 18.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Han demotede dig for cdm, derefter demotede du ham for random demote.

Da det ikke fungerede demotede du med grunden "fgxcmnggt<aerthdjystjstydfgh"

Sjovt du siger det, for nu kan jeg faktisk huske noget at sagen. Kan huske jeg var ovre os sige at du ikke skulle demote, men kalde en admin istedet for. Da du så fortsætter og bruger den grund som DyNATO har skrevet, kan man tydeligt se, at du bare ignoreret det vi sagde, fortsatte.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, SebTheKing said:

Ok, jeg har ihvertfald lært ikke at demote folk som random demoter..

Jeg vil have en bedre attitude vis jeg får unban og jeg vil rigtig gerne komme ind og spille med mine venner igen..

Jeg vil gerne be om en chance mere..

 

Skriv noget mere om, hvorfor du gerne vil unbannes

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, SebTheKing said:

Fordi jeg gerne vil spille inde på min Y server igen sammen med mine venner, mine venner spiller altid på stavox og jeg har været bannet i over en måned..

Så jeg ber bare om en chance til

Jeg vælger at give dig en chance til, men hvis du gør det mindste er det ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.