Hop til indhold
Stavox

Folks yndlingssange?


v4ng

Recommended Posts

Ved godt det er en virkelig gammel thread men vil lige poste de sange jeg hører pt, navnene vil være navnet på youtube videoen så tag det i betragtning når i kikker på navnene.

 

Lenka - Everything At Once (fantastisk stemme og smuk musikvideo)

 

White Sun of the Desert Soundtrack (dejlig og roligt, perfekt til når man vil døse hen i sin egen verden)

 

Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982 Studio Version) [HQ] (elsker David Bowie og det her cover gør sangen 10 gange bedre)

 

Jeddi - HEARTBEAT [ Q. Dankery's Bassive Extended Mix ] (that beat tho)

 

I Don't Want To Set The World On Fire-The Ink Spots (et ord: Fallout)

 

VULGARGRAD - Popular Street Songs Of The Russian Underclass [2005] Full Album (lidt mærkelig band men jeg har aldrig hørt nogen synge på den måde)

 

The Black Keys - Lonely Boy [Official Music Video] (fantastisk sang med massere af positivt energi)

 

(Jeg har et spørsmål: Hvad er der godt med en sanger som fx lil peep og lil pump hvor de er overhovedet ikke originale med sangene, beat, udseendet og hvor de synger hvor "fedt" det er af tage narkotika?)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, htm[dk] skrev:

Ved godt det er en virkelig gammel thread men vil lige poste de sange jeg hører pt, navnene vil være navnet på youtube videoen så tag det i betragtning når i kikker på navnene.

 

Lenka - Everything At Once (fantastisk stemme og smuk musikvideo)

 

White Sun of the Desert Soundtrack (dejlig og roligt, perfekt til når man vil døse hen i sin egen verden)

 

Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982 Studio Version) [HQ] (elsker David Bowie og det her cover gør sangen 10 gange bedre)

 

Jeddi - HEARTBEAT [ Q. Dankery's Bassive Extended Mix ] (that beat tho)

 

I Don't Want To Set The World On Fire-The Ink Spots (et ord: Fallout)

 

VULGARGRAD - Popular Street Songs Of The Russian Underclass [2005] Full Album (lidt mærkelig band men jeg har aldrig hørt nogen synge på den måde)

 

The Black Keys - Lonely Boy [Official Music Video] (fantastisk sang med massere af positivt energi)

 

(Jeg har et spørsmål: Hvad er der godt med en sanger som fx lil peep og lil pump hvor de er overhovedet ikke originale med sangene, beat, udseendet og hvor de synger hvor "fedt" det er af tage narkotika?)

 

Jeg er heller ikke særlig stor fan af hverken af dem, men jeg forstår egentligt godt, hvorfor folk kan lide dem.

Lil Peep - Snakker om problemer som "mange" relaterer til. "Livet er hårdt så hør, hvordan jeg tager stoffer for at overkomme det" - og så er nogle af hans brugte samples i hans beats også okay.

Lil Pump - Ingen tager ham seriøst, men hører ham fordi det er sjovt at se, hvor fucked han egentligt er. Samtidig med, at hans beats er meget "aggressivt vibed" - det giver ingen mening, men folk kan åbenbart lide det.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Willy skrev:

 

Jeg er heller ikke særlig stor fan af hverken af dem, men jeg forstår egentligt godt, hvorfor folk kan lide dem.

Lil Peep - Snakker om problemer som "mange" relaterer til. "Livet er hårdt så hør, hvordan jeg tager stoffer for at overkomme det" - og så er nogle af hans brugte samples i hans beats også okay.

Lil Pump - Ingen tager ham seriøst, men hører ham fordi det er sjovt at se, hvor fucked han egentligt er. Samtidig med, at hans beats er meget "aggressivt vibed" - det giver ingen mening, men folk kan åbenbart lide det.

De færreste som hører hans musik lytter til lyrics, sorry 2 say.

De der 12 årige som bare rocker derude fordi andre gør det

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, TacoCat :D skrev:

Hvis jeg er i godt humør, så hører jeg ofte nogle af Gilli’s numre. Er jeg derimod i dårligt humør eller lidt nedtrykt, så hører jeg Kejser A - Lukas. Den hjælper bare.

 

Ikke vild med Ghili men Kejser A er sku god

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.