Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request Zøvs


-_PU5H3R_-

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:218802544

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej mit navn er Zøvs = Mathias jeg fik ban idag den 03-02-2018.

 

Hvorfor jeg blev Banned Prøver at forvrænge reglerne ved at sige "Han talte med Jimboe igår" som ikke har været på.

 

Hvorfor jeg kalder FailRP jeg kalder FailRP da en betjent stopper mig da jeg holder stille på vejen og giver mig en bøde.

 

Case "NoName kommer" hej NoName jeg holder stille på vejen da en betjent stopper mig og giver mig en bøde "som jeg ikke betaler da jeg mener det er FailRP" NoName siger så at det må han da godt men siger jeg så at jeg lige havde haft det samme med Jimboe i Torsdags da jeg var betjent og en callede på mig men jeg mente at det var igår som ikke var så smart men "er ikke den bedste til at huske" jeg kommer så ind på at jeg har video bevis på at han havde sagt det til mig  der efter bliver jeg sådan set banned.

 

Hvad Jimboe Sagde Torsdag den 01-02-2018 kommer jeg i case med Jimboe da den person jeg gav en bøde for at bakke på vejen efter som han ikke betaler arrestede jeg ham "Jimboe kommer"

at det okay at bakke eller holde på vejen vis der ikke er noget trafik i nærheden "Noget i den retning"

 

 Hvorfor jeg skal have unban jeg vil gerne have unban da jeg bruger det meste af min hverdag på at spille på serven og er meget glad for Staff og alle der spiller på Stavox

det var ikke mening at jeg ville have ban men sådan noget kan vel ske en gang imellem et ville betyde meget for mig vis jeg kan komme ind igen.

 

Tak til jer der gad at læse min Unban Req.

M.V.H Zøvs/Mathias.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:218802544

Grund: Prøver at forvrenge reglerne ved at sige 'Han talte med Jimboe igår' Som ikke har været på,

Navn: Zøvs

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [moderator] - Profil

Unban: 10-02-18 12:23

Banned: 03-02-18 12:23


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at jeg valgte at udelukke dig da jeg godt vidste du kunne tage fejl var at du blev ved med at fortælle mig at jeg var forkert. Du insisterede på at du havde ret selvom jeg påpegede muligheden at du måske tog fejl. Jeg tænkte så, hvis du kan holde så meget fast i at du har ret. Kan du også tage din straf hvis du tager fejl. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

På 3/2/2018 den 11:27 PM , NoName.exe skrev:

Grunden til at jeg valgte at udelukke dig da jeg godt vidste du kunne tage fejl var at du blev ved med at fortælle mig at jeg var forkert. Du insisterede på at du havde ret selvom jeg påpegede muligheden at du måske tog fejl. Jeg tænkte så, hvis du kan holde så meget fast i at du har ret. Kan du også tage din straf hvis du tager fejl. 

jeg kan godt tage den straf jeg for hvis tager fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.