Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Urætfærdig ban.


Recommended Posts

Hej Stavox.

Ingame navn: (Muligvis) -->  "SvendDellepude" eller "SVVDK123"?

Steam ID: STEAM_0:0:60875384

Ban Reason: Mass-RDM    "Selvforsvar"

Hvem har banned dig: "Ingen idé"

Why you must unban me:

Tjah, som læseren af dette nok har fundet ud af, så ansøger jeg simpelt om "Unban". ----> BUT....

"Why exactly?"

1. Måtte åbenbart ikk' skyde dem der raidede min base.

2. Det er 3-6måneder siden.

3. Brormand har brugt 75kr. på serveren- hvilket burde gi' lidt point, eftersom "he actually supported you guys"-- Aaand, payed ransom!

 

Basically det der skete var, at en flok snotunger "banditter" ville forsøge at tage min base, som jeg troede jeg havde ret til at forsvare.

Da de forsøgte at komme ind gennem døren, beskød jeg dem fra et vindue af- naturligt nok flygtede de, og jeg skød efter dem mens de langsomt forsvandt ud i horisonten.

De lykkedes mig at få op mod 3-4 af de (ca. 5) "banditter", hvilket de blir' rimlig utilfredse af, og beslutter at tilkalde en admin (Ukendt admin)- ca. 11-13år

Den "Ukendte" Admin kræver at jeg erstatter hvad "banditterne" mistede, og da jeg ikk' har ressourcerne til det, svarer jeg pænt: "Nej"

Denne "Administrator" blir' hurtigt meget ubehøvlet, og mener at jeg ligefrem "chikanerede" de andre spillere, og gir' mig lov til at pænt at forlade serveren og ikk' komme igen- permaban.

Jeg blev på få minutter beskyldt for både "At chikanere de yngre spillere, Mass-RDM inkl. "FailRP"".

 

Forstår sagtens at jeg måske ku' få en uges nedkøling for (måske) uvidst at have bøjet en regel, men permanent ban--- ej, vel?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, SimoNe said:

Hej, SVVDK.

Jeg hjælper dig lige lidt med dine informationer:

JanT var personen der bannede dig.

 

At du har brugt penge på serveren, er din egen skyld. Det står klart og tydeligt i Terms Of Service.

Brormand--- "My brudda" ;-). Mener bare at hvis ikk' man kan kalde 75 kroner scam, må det ogs' hjælpe som en "ransom" -Dansk (Løsesum)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, svvdk123 said:

Brormand--- "My brudda" ;-). Mener bare at hvis ikk' man kan kalde 75 kroner scam, må det ogs' hjælpe som en "ransom" -Dansk (Løsesum)

Og hvorfor bringer du de 75kr på banen? Medmindre det er dig der har betalt for noget, hjælper det ikke din sag - ikke at det havde gjort det alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Pwedmy said:

Normalt unbanner vi ikke folk der er blevet banned med grunden "mass rdm" hvad tænker du selv at du vil gøre hvis du får chancen for at få et unban. Og hvorfor skulle vi give dig en chance for at få et unban?

Highlighter lige "hvad tænker du selv at du vil gøre hvis du får chancen for at få et unban"

Tillad mig at repetere mig selv: Føler ikk' at jeg aktivt udførede Mass-RDM da jeg ikk' gjorde andet end at skyde igen, som selvforsvar OG- at jeg ikke fik dommen Mass-RDM før jeg nægtede at erstatte deres våben.

(red.) +Vil selvfølgelig undgå den strenge situation igen?

 

8 minutes ago, DyNATO said:

Og hvorfor bringer du de 75kr på banen? Medmindre det er dig der har betalt for noget, hjælper det ikke din sag - ikke at det havde gjort det alligevel.

Nænej, mener bar' at "hvis ikk' man kan kalde 75 kroner scam, må det ogs' hjælpe som en "ransom" -Dansk (Løsesum)"

Link til kommentar
Del på andre sites

Kling klong ringer, den kære julemand

Just now, Bigboy37 said:

Kling klong ringer, den kære julemand

Vent, jeg mener Svvdk123 har en pointé

20 minutes ago, Pwedmy said:

Er dette et unban request for dig selv, eller en anden?

Er du okay?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.