Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi må godt metagame????


Fly

Recommended Posts

Det er så nedern at politiet må metagame, jeg har et foreksempel her:

Jeg er eftersøgt pga fartbøde. Jeg går bare på et fortov og så ind i min base (jeg har ikke kørt bil eller noget) men så spørger han bare om ID og så vidt jeg kan se så er det vidst noget med 23 og gøre. Han ved jo ikke jeg er eftersøgt. Det er jo RP og han ved jo ikke hvad mit navn er ingame og så bliver jeg arrestet for at jeg ikke gider vise mit id. Jeg har selvf været i case men der bliver bare sagt "Det bliver for svært for politiet vis de ikke kan" og det var vist fra greenberg.

 

Jeg håber der kan blive rettet op på dette så at dette. Det skal så også siges at jeg ikke kunne betale bøden da det var en ulovlig farmåler men det fandt jeg først ud af nu. Jeg kunne nemlig ikke betale bøden. Det skal lige siges jeg kan ikke huske nogle navne på de betjente der er involveret i dette.

 

//Fly

Link til kommentar
5 minutter siden, Marcus skrev:

Som du selv nævner, hvordan skal politiet vide hvordan du eftersøgt hvis de ikke kan se det på dig?

Hvad vil du selv mene var en løsning?

At politiet følger efter en(det burde ikke være så svært når man har en ford focus med e1), lave om i reglerne så politiet godt må random id tjekke eller bare i det mindste lave lovlige fartmåler e2'er som faktisk giver en bøde.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.