Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

10 minutter siden, Metro skrev:

Det skal stå på denne indstilling:

AAMTVhc.jpg

Jeg købte først den før, hvor man skulle købe for at få den samme farve på spejl som resten af bilen. Men da jeg så dette post med det nye, kørte jeg så hen for at ændre det, da mit var gråt, og nu forbliver den bare grå, når jeg prøver at ændre det til din indstilling. Den viser den har skiftet, når jeg er inde i menuen, men skifter når jeg afslutter menuen? Ved ikke om det ikke kan ændres tilbage, og om jeg har lavet et eller andet mærkeligt.

Redigeret af Puff
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Puff skrev:

Jeg købte først den før, hvor man skulle købe for at få den samme farve på spejl som resten af bilen. Men da jeg så dette post med det nye, kørte jeg så hen for at ændre det, da mit var gråt, og nu forbliver den bare grå, når jeg prøver at ændre det til din indstilling. Den viser den har skiftet, når jeg er inde i menuen, men skifter når jeg afslutter menuen? Ved ikke om det ikke kan ændres tilbage, og om jeg har lavet et eller andet mærkeligt.

 

Kontakt  @Dynn

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
2 timer siden, Bims skrev:

pls give it to me mr big sir

bare lige smid det skin på min lykan, så skal jeg nok købe gulerødder til dig

 

Det kan være vi burde have en skin konkurrence snart, det kunne være sjovt at se hvor kreative vores medlemmer kan være 🎨

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Du overhælder aldrig Dynn!

Jeg har en plan.......

En meget hemmelig plan.

 

Dynn skynd dig, og add et eller andet vi kan +rep på!

 

Det er jo lidt et paradoks. For at Dynn kan tilføje noget (som folk gider have), skal jeg lave noget (som folk gider have). Og hvis jeg laver noget, kan jeg garantere dig at det bliver posted herinde, hvilket så som regel resulterer i lidt reps.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/15/2018 den 10:30 AM , MR.B ~ MRBIG skrev:

Et skin til Golfen hvor der står en slags live kamp på jeres reps; en side metros reps og anden side DYNNs reps. 🙂 

Et skin på golfen hvor der bag på om man hepper på dynn eller metro eksempel ( jeg støtter metro/dynn I +rep krigen) 

 

Og så med live tracking på siden

  • Stop dig selv 1
  • Hat 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Ville folk være interesseret i en skin konkurrence?

 

Tænker det ville være sådan at man laver et skin til den nye Range Rover, og vi stemmer om det bedste skin, som så ville blive tilføjet til serveren.

 

Personen der har lavet skinnet ville selvfølgelig få det gratis, og alle andre ville få mulighed for at købe det med in-game penge.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Metro skrev:

Ville folk være interesseret i en skin konkurrence?

 

Tænker det ville være sådan at man laver et skin til den nye Range Rover, og vi stemmer om det bedste skin, som så ville blive tilføjet til serveren.

 

Personen der har lavet skinnet ville selvfølgelig få det gratis, og alle andre ville få mulighed for at købe det med in-game penge.

 

Kommer du så med en lille tutorial på hvordan man gør eller skal man selv finde ud af det?

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.