Hop til indhold
Stavox

Nye ting


Metro
 Del

Recommended Posts

Lige nu, Metro skrev:

 

Det bliver kun lavet på biler jeg har lavet, fordi det andet er forholdsvis besværligt. Dog ikke umuligt.

 

 

Hvis det bliver efterspurgt kan det sagtens lade sig gøre.

Hvis kan køber den samme Mercedes som politiet var kan man så have blink på den som ved panamera

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Zork skrev:

@Metro Kunne være super fedt hvis det kom til RR, så kan man være luksuriøse betjente.

Kunne det ikke være lidt voldsomt, at køre rundt i en RR med blink?

Det kunne være fedt, men realismen ryger lidt. Syntes jeg.

Lige nu, xKow skrev:

Metro, hvilke biler har du lavet til Stavox som er inde på serveren?

Find hans mods på Workshop

Kunne være fedt at få en Cadillac, som fungere udover PET

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, xKow skrev:

Har tjekket, men tak ellers.

 

5 minutter siden, Aske skrev:

Mener det er RR x2  , panamera , også alle vw'er

 

15 minutter siden, xKow skrev:

Metro, hvilke biler har du lavet til Stavox som er inde på serveren?

 

https://steamcommunity.com/id/MetroHD/myworkshopfiles/?appid=4000&p=1

Ikke alle er ingame thoug...

Redigeret af Abdi Aziz
g
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Abdi Aziz skrev:

Men kan du ikke lave det til en bil, som ikke koster kassen? 
Og er dette blevet en reel tilføjelse? Eller blot et ønske?

Jeg fik det til at virke ret godt i modshoppen. Der er lige et problem med, at du ikke kan se at du ejer opgraderingen hvis du kører den derover imens du ikke er betjent. Det må jeg lige se om jeg kan finde en løsning på, da det kræver ændringer til, hvordan vi viser ejede opgraderinger.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Metro skrev:

 

Hvorfor ville du dog købe den selv??

Det var som et eksempel

22 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg fik det til at virke ret godt i modshoppen. Der er lige et problem med, at du ikke kan se at du ejer opgraderingen hvis du kører den derover imens du ikke er betjent. Det må jeg lige se om jeg kan finde en løsning på, da det kræver ændringer til, hvordan vi viser ejede opgraderinger.

Kunne det ikke bare være at man skal tilføje det til ens bil hver gang man spawner den

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Jeg fik det til at virke ret godt i modshoppen. Der er lige et problem med, at du ikke kan se at du ejer opgraderingen hvis du kører den derover imens du ikke er betjent. Det må jeg lige se om jeg kan finde en løsning på, da det kræver ændringer til, hvordan vi viser ejede opgraderinger.

Jeg ser ikke, hvordan dette kan skade nogen. Du ved jo (går jeg ud fra) at man ikke har behov for at bemærke det, før man går betjent.
Skal jeg forstå din beset, som at det er blevet tilføjet?
Hvad ligger prisklassen for tuningen i?

Redigeret af Abdi Aziz
ret
Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Jeg ser ikke, hvordan dette kan skade nogen. Du ved jo (går jeg ud fra) at man ikke har behov for at bemærke det, før man går betjent.
Skal jeg forstå din beset, som at det er blevet tilføjet?
Hvad ligger prisklassen for tuningen i?

Den er tilføjet ja: Db4cC55.png

Prisen lige nu er 12,5 mil, da det ikke er noget vi ønsker alle kører rundt med.

Hvad der er vigtigt at bemærke er, at det ikke bare tilføjer mulighed for blink, men også; sirene, mulighed for at putte den i garagen hvorend den er, og blokerer carjacks. Den bliver altså behandlet som en politibil, når den har denne opgraderingspakke.

  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Dynn skrev:

Den er tilføjet ja: Db4cC55.png

Prisen lige nu er 12,5 mil, da det ikke er noget vi ønsker alle kører rundt med.

Hvad der er vigtigt at bemærke er, at det ikke bare tilføjer mulighed for blink, men også; sirene, mulighed for at putte den i garagen hvorend den er, og blokerer carjacks. Den bliver altså behandlet som en politibil, når den har denne opgraderingspakke.

Fedt, også det med prisen.
Der er ikke meget 'undercover' hvis alle på serveren ligger inde med den. 

Glæder mig til at se / prøve den ingame (når jeg har økonomien til det 🙂)

Et af de ting der er værst, er når man er betjent, og bruger sin egen bil, og den så bliver carjacket, eller man dør, og den står ved f.eks. villaerne.

Ser frem til den tid, hvor alle biler, kan benyttes som politibiler. (self ikke alt for urealistiske biler f.eks. golf)

Godt tænkt!
 

Redigeret af Abdi Aziz
grundet stavefejl
Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Fedt, også det med prisen.
Der er ikke meget 'undercover' hvis alle på serveren ligger inde med den. 

Glæder mig til at se / prøve den ingame (når jeg har økonomien til det 🙂)

Et af de ting der er værst, er når man er betjent, og bruger sin egen bil, og den så bliver carjacket, eller man dør, og den står ved f.eks. villaerne.

Ser frem til den tid, hvor alle biler, kan benyttes som politibiler. (self ikke alt for urealistiske biler f.eks. golf)

Godt tænkt!

 

En Porsche Panamera er mere urealistisk end en VW Golf, ligesom en Bugatti Chiron nok heller ikke bliver brugt som politibil i virkeligheden (på nær lige i Dubai sikkert).

 

En skønne dag så kører Stavox udelukkende med custom biler, som betyder vi har fuld kontrol over dem, så ALLE i udgangspunktet ville kunne have ELS.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Metro skrev:

En Porsche Panamera er mere urealistisk end en VW Golf, ligesom en Bugatti Chiron nok heller ikke bliver brugt som politibil i virkeligheden (på nær lige i Dubai sikkert).

God pointe.

12 minutter siden, Metro skrev:

En skønne dag så kører Stavox udelukkende med custom biler, som betyder vi har fuld kontrol over dem, så ALLE i udgangspunktet ville kunne have ELS.

Det er bare at komme igang! 😜 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.