Hop til indhold
Stavox

OMFG IDIOT BILIST


Rambo
 Del

Recommended Posts

9 minutter siden, Bims #NuggetArmy! skrev:

Hvis en eller anden dude kørte min ind i min lillebror, kun jeg fandme rive hans øjne ud.

Intet pis.

 

Ja det ville jeg også gøre, manden kørte væk, men heldigvis ringede en dame til 112, så vi håber at vi finder ham der kørte min lillebror ned

Redigeret af Rambo
  • Ban 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Rambo skrev:

Ja det ville jeg også gøre, manden kørte væk, men heldigvis ringede en dame til 112, så vi håber at vi finder ham der kørte min lillebror ned

Fuck en pussy, når man laver lort i den skal man i det mindste kunne stå ved det.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, creaM_ skrev:

God bedring til ham :)

tak <3

NYT INFO: Min lillebror har brækket, sin ene fod, sin ene ben og sin ene arm, han har det virkelig skidt og han skal være på hospitalet i en uge. Tak for jeres støtte!

  • Ban 1
  • Brugbart 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, BoostedAnimal skrev:

Trist, men i det mindste overleve han det :D

Ja det er jo godt :D, ham der kørte ham ned er bare et svin!!

HAN HAR MISTET SIN HUKOMMELSE! Da mine forældre snakkede med ham sagde han, hvem er i? Hvem er jeg? Det er underligt 

  • +Rep 1
  • Ban 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Guzern skrev:

Du får det meget bedre ved at se personen der gav din familie smerte have smerter

Nååå troede du skrev slå min lillebror med et bat, men ja jeg skal give ham en bat i hoved idiot man skulle tro at han stjal bilen og ikke havde et kørekort

  • +Rep 1
  • Ban 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.