Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Misser

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:132651080

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er virkelig ked af at jeg sendte den der video jeg var bare sur over det der skete og det er fordi at jeg har stresset meget her for tiden. Jeg lover hvis jeg får unban gør jeg det aldrig igen.

Jeg elsker serveren og er meget ked af at jeg blev perm bannet. Og har ikke specielt mere at sige ind: Dynn/Jimboe Undskyld for det jeg gjorde jeg har lært af mine fejltagelser og jeg gør det ikke igen. Hvis det kan hjælpe på noget har jeg slettet videoen så den er der ikke længere. Jeg ville gøre alt for at komme ind og spille på denne pragtfulde Server.

 

 

Undskyld: Dynn/Jimboe og alle andre admins for at have forstyrret jer med det.

 

MVH. Kasper TB

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var hverken det at du optog, brokkede dig, eller linkede mig til den (som er mærkeligt, når jeg selv var der), der fik dig banned. Men at sende den til samtlige staffs og spilde både deres og min tid på at høre dem nævne det for mig var virkelig dumt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Dynn skrev:

Det var hverken det at du optog, brokkede dig, eller linkede mig til den (som er mærkeligt, når jeg selv var der), der fik dig banned. Men at sende den til samtlige staffs og spilde både deres og min tid på at høre dem nævne det for mig var virkelig dumt.

 

Det må du virkelig lige undskylde jeg tænkte ikke over det fordi jeg var en hat så det må du undskylde. Hvis jeg kunne få en chance til Lover jeg at jeg ikke Gør det igen. og hvis andre ser med på denne kommentar

undskyld for at jeg har spildt jeres Tid men alt i alt. Undskyld Dynn. 

Ked af at jeg var så dum tænkte ikke over det jeg har dummet mig Ekstremt.

 

UNDSKYLD: Dynn/Jimboe

57 minutter siden, Dynn skrev:

Men at sende den til samtlige staffs og spilde både deres og min tid på at høre dem nævne det for mig var virkelig dumt.

 

Undskyld som sagt var jeg en klaphat på det tidspunkt så undskyld jeg ville ønske jeg kunne få 1 chance mere og kan rette op på det der med at forstyrre dine admins altså hvis jeg fik muligheden for at få unban ville jeg gerne sige Undskyld til alle de admins jeg har forstyrret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.