Hop til indhold
Stavox

[Solved] En tredje server, igen


Ziipen

Ny Server?  

40 stemmer

  1. 1. Ny Server?

    • PineCity
    • Ikke en ny
    • En ny server, men ikke pinecity som map.


Recommended Posts

Jeg oplever ofte at begge servere er helt fuldt og der er 10 stykker som stadig forsøger at komme ingame. Jeg tænker det ville være en smart ide at få det delt op.

 

Jeg har surfet lidt rundt på forskellige maps, hvis der skulle komme en server mere. Jeg fandt frem til PineCity. 

 

Her er hvad mappen indenholder:

Rådhus

Hospital

Brændstation

Tank Station (2)

Bilforhandler sted

Burger King

Parkeringspladser

Politistation

Lejlighedder i byen (6)

Bank

Shop i byen(5)

Varehuse (godt rp til pakkeomdeler) (4)

Market

Park

Hotel

Garage

Huse i byen (4)

Motervej

 

 

Link: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=929618625

Sådan ser mappen ud: 

 

 

 

BEMÆRK AT HVIS IDEN BLIVER GODKENDT VIL PROCESSEN TAGE LANG TID!

 

(psssst. Ikke skriv 100 kommentare, bare brug rep funktionen, tak.)

Mvh. Ziipen

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror at mange af Stavox's online spillere vil flytte over til den internationale server når den kommer på benene.

Med det mener jeg at forslaget med nummer 3 danske Stavox server, burde vente til at de spillere som vil flytte over til den internationale er væk. Derefter kan man se om der stadig er brug for en.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rambo skrev:

Men at lave et nyt map koster flere penge, synes den skal erstattes med #2 eller #1 en af dem

Som jeg skriver, nej. En ny server så der bliver fordelt spillere. - Flere penge, ja MEN umiddelbart tror jeg ikke det er et problem økonomisk, hvis den køre på samme VPN

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ziipen skrev:

Som jeg skriver, nej. En ny server så der bliver fordelt spillere. - Flere penge, ja MEN umiddelbart tror jeg ikke det er et problem økonomisk, hvis den køre på samme VPN

Det vil sige 46 spillere på hver server ca? Jeg ved ihvertfald at jeg overhovedet ikke gider spille på det map eller et andet, og er sikker på andre er enige!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville elske at spille på nyt map, og PineCity ville være helt fint - dog synes jeg stadig at DownTown serveren var god, andre personer mener selvfølgelig det modsatte som også er helt fint.

I hvert fald er det en tommel op herfra. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der kommer ikke en 3. dansk darkrp lige foreløbig. Vi kan, som vi har lige nu, i perioder have et pladsproblem, men der kan lige så ofte være et problem med dem lille mængde spillere vi kan have. Vi arbejder allerede hårdt på en løsning til pladsproblemet, og jeg er helt sikker på, at eu serveren også kan hjælpe til der.

Det skyldes ikke noget økonomisk, for vi har faktisk lige nu hardware nok til at hoste 24 servere hvis vi gad uden det kostere en krone mere.

Det skyldes, som nogen andre har sagt, at det vil skabe for stor, ukontrolleret spredning af spillere. Det er ikke sjovt at spille på servere der ikke har mange spillere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.