Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


jolle_g

Recommended Posts

Ingame navn: jonas_G
SteamID: STEAM_0:0:132952894

Steam64ID: 76561198226171516
IRL fornavn: jonas
Alder: 16 (27 3 2001)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været vær og sætte en server op. men kom aldrig videre til at åbne selve serveren. men vil godt have flere erfaringer og jeg bliver hurtigere klogere. jeg har også haft nogen minecraft server. hvis det tæller.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal vægle mig fram for andre er. jeg lære hurtigt jeg tager det seriøst. og holde mig i ro hvis folk helt spasser ud hvis man trækker i en. og holde mit hoved koldt og jeg kan godt tage det hvis folk snakker grimt til mig. også kan jeg godt holde til at få komplimenter. om hvordan jeg gør mit arbejde. eller om jeg gør det dårligt. så jeg kan gøre det bedre fordi hvis jeg bliver staff. så vil jeg godt gøre det bedre hvis jeg kan hvis jeg nu gør det ikke helt så godt som i vil have det. så jeg kan blive bedre til ting. også kan jeg godt lide og hjælpe folk. hvis de får brug for hjælp. også kan jeg godt være hård. som man skal være en gang i mellem. også ser jeg også tingene i gemmen hvis folk er kommet ind for. RDM. VDM. og sådan noget det er noget jeg rigtig godt kan lide og gøre. også snakker jeg også godt til folk hvis de snakker til mig. også hvis jeg er i gang med en sag så fokuserer jeg på det som der sker. med den sag at gøre. også vil jeg også godt lære nye ting. som jeg håber på at gøre hvis jeg bliver en af de valgte. også kan jeg også de fleste regler som der er i DARKRP.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

enlig ikke helt. men har kender nogen. og andre gør jeg ikke men vil godt lære sådan nogen. fordi jeg godt vil lære nye ting. og kan godt lide at lære nogen nye ting. som jeg håber på at gøre.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Nah jeg er ikke så god. til at formulere mig grundtlig i nogen. i nogen ting. men jeg kan godt i andre. det er lidt været og forklare det skriftlig. som her. men jeg bruger min mic hele tiden. så som ingame. men ellers ja jeg kan godt formulere mig skriftligt så som mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har jo et job. men mine tider kan godt bliver lavet om på mit job. men jeg vil være så manget på som mulig. når jeg har tid.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Det kan være nogen gange jeg ikke kan komme på fordi jeg har et arbejde jeg ikke hved hvornår jeg skal på arbejde. også har jeg også et liv ved siden af jeg skal passe. 

 

Ansøgningen er lavet af. jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.