Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på SimoN Stavox


StefanDenmark

Recommended Posts

Dit ingame navn: Yusuf & Vladimir
Staff ingame navn: SimoN Stavox
Jeres SteamID: STEAM_0:0:59882432 og Vladimir STEAM_0:1:47632890
Staff SteamID: ?
Forklar situationen: Her i dag (i forgårs) i tidsrummet mellem 23.30-23.45 havde vi et stort problem med SimoN Stavox. Mig og min ven Vladimir vi havde i noget tid været i en masse hug med nogle andre spillere, og vi skød efter hinanden, jeg blev selv dræbt en masse gange. Vladimir nåede at dræbe ca. 5. En af dem var mig, 3 af dem var nogen der angreb os. 
Nogle minutter senere tp’er SimoN over til os, og siger “Hør her, Vladimir. Ser jeg dig skyde nogen en gang mere, er det permanent ban fra serveren.” - Vladimir siger så “Jeps, det er en aftale.” 
Mig og Vladimir vælger at trække os tilbage, og holde os neutrale, da vi ikke ønsker yderligere problemer. Der gik så ca. 7-10 min, så tp’er SimoN over igen (Det skal så siges, at efter vi havde snakket med ham sidste gang, havde vi hverken såret eller skudt en eneste.) Nå, men SimoN kommer så over og siger “Jeg glemte at reloade logs, du får perm ban.”- Der blev jeg gal, for SimoN sagde altså i første omgang at han får en chance til. 
Jeg vælger at tilkalde SimoN med det samme, og konfronterer ham, da jeg absolut ikke synes det er ok, at han siger det ene, men gør det andet. Vi diskuterer i lidt tid, og efter nogle minutter kom Jonas også. Han begyndte også at sige det samme som SimoN “Du har ikke ret til at konfronterer med staff, for vi har altid ret!”- Simon begynder så at fortælle om alt muligt med at “Ja, jeg kan godt se det er min fejl, at jeg glemte at reloade logs, men jeg har stadig ret til at banne.”- Hvordan har han det? Er det virkelig vores fejl, at en staff som skal være proffesionel i sit job, at han glemmer at tjekke noget af det vigtigste? 
Jeg synes ihvertfald ikke at det er ok, da han sagde at han havde en chance mere. 
Nå men videre….
Efter noget tid ankom MagnusBD til stedet også, og der sagde SimoN til ham “Træk mig et sted hen så vi to kan snakke.” - Og da de kommer tilbage siger Magnus “Du har ikke ret til at udtale dig, din ven kan skrive på forum, du har intet med sagen at gøre!”- og jeg svarede “Selvfølgelig har jeg det, i har absolut ikke været retfærdige i denne sag, jeg kontakter managerne, og snakker med dem.” - og så begyndte Magnus “Hvorfor? Er det så du kan tage mit staff fra mig?!”- Så siger jeg til ham “Nej, jeg har absolut intet mod dig, men jeg skal ihvertfald snakke med nogen, omkring den fejltagelse SimoN begik.” 
Så sagde han “Jeg er ligeglad, skriv det på forum!”- og der blev jeg sur, og sagde “Jeg gider ikke at skrive noget på det skide forum!” 

Så valgte MagnusBD at banne mig i 24h, og der tog jeg så intiativ til at skrive til dig. 

Jeg synes slet ikke, at dette er retfærdigt, at man siger det ene, men gør det andet. 

Men på forhånd, mange tak.

Med Venlig Hilsen:

Yusuf - STEAM_0:0:59882432 og Vladimir STEAM_0:1:47632890 

Bevis: Kan jeg ikke fremskaffe, da det hele var gennem tale-kommunikation.
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er 100% en fejltagelse fra min side af, at jeg ikke loadede logs længere nede.

Dog ændre det ikke på at han havde Mass RDMet, og at han skal have en straf.

Det var ikke helt sådan det foregik, jeg tpede til ham sammen med Nejki hvor vi fortalte ham hvorfor, og derefter gav ham det perm ban han fik.

Lidt efter kalder du admin "SimoN kom", hvor jeg så hiver dig op på Burger King og du bliver ekstremt sur.

 

Det self.  ikke okay at jeg lavede den fejl, men igen. Mennesker laver fejl, og da jeg er forholdvis ny som Moderator 

lavede jeg så også en. Det har jeg tænkt over, og jeg er blevet meget mere opmærksom på længere nede i logs.

 

Vladimirs straf var en fælles staff beslutning, fordi at de mente han skulle bannes.

De angreb jer ikke, han RDMet dem, ellers tror jeg ikke 3 ville kalde admin om et RDM, hvor de fortæller den præcis samme historie.

 

1 hour ago, StefanDenmark said:

“Du har ikke ret til at konfronterer med staff, for vi har altid ret!”

Har jeg aldrig noglesinde sagt, ved ikke hvor det skulle komme fra.

Vi har vores meninger, og du har dine. Det har man fuld lov til.

 

Efter jeg vælger at hente en der har lidt mere erfaringer end mig, står du så og griner ad os.

Der tænker jeg du prøver lidt grænser af, og sidder og vil bannes med grunden "Retfærdighed"

og sagde "Jeg gider ik skrive på jeres lorte forum", derfra tænker jeg din straf var helt okay.

 

Jeg kom hen på taget der ved Magnus, hvor da vi så kommer tilbage bliver du tæmmelig sur fordi vi ikke 

ville fortælle dig hvad jeg sagde.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutes ago, SimoNe said:

Det er 100% en fejltagelse fra min side af, at jeg ikke loadede logs længere nede.

Dog ændre det ikke på at han havde Mass RDMet, og at han skal have en straf.

Det var ikke helt sådan det foregik, jeg tpede til ham sammen med Nejki hvor vi fortalte ham hvorfor, og derefter gav ham det perm ban han fik.

Lidt efter kalder du admin "SimoN kom", hvor jeg så hiver dig op på Burger King og du bliver ekstremt sur.

 

Det self.  ikke okay at jeg lavede den fejl, men igen. Mennesker laver fejl, og da jeg er forholdvis ny som Moderator 

lavede jeg så også en. Det har jeg tænkt over, og jeg er blevet meget mere opmærksom på længere nede i logs.

 

Vladimirs straf var en fælles staff beslutning, fordi at de mente han skulle bannes.

De angreb jer ikke, han RDMet dem, ellers tror jeg ikke 3 ville kalde admin om et RDM, hvor de fortæller den præcis samme historie.

 

Har jeg aldrig noglesinde sagt, ved ikke hvor det skulle komme fra.

Vi har vores meninger, og du har dine. Det har man fuld lov til.

 

Efter jeg vælger at hente en der har lidt mere erfaringer end mig, står du så og griner ad os.

Der tænker jeg du prøver lidt grænser af, og sidder og vil bannes med grunden "Retfærdighed"

og sagde "Jeg gider ik skrive på jeres lorte forum", derfra tænker jeg din straf var helt okay.

 

Jeg kom hen på taget der ved Magnus, hvor da vi så kommer tilbage bliver du tæmmelig sur fordi vi ikke 

ville fortælle dig hvad jeg sagde.

 

 

Det ændrer jo stadigvæk ikke på, at du sagde det ene, men gjorde noget andet. Som jeg sagde til dig tidligere. Hvis jeg var dig, ville jeg tage fejlen til mig, men sige til mig at nu holder jeg fandme øje med ham Vladimir. Vladimir dræbte ikke en eneste efter du var ved ham. Der er ingen grund til at diskutere det med "Du har ikke ret til at konfronterer staff, da vi altid har ret" Du sagde højt og tydeligt at jeg ikke havde ret til at diskuterer om staff's beslutninger, da jeres beslutning var elendig og fuldstændig uretfærdig. 

Ja, jeg grinede. Selvfølgelig gjorde jeg det, det var jo meget morsomt... Staff kan åbentbart ikke forstå et ironisk grin. 

Ja, jeg sagde jeg ville bannes for retfærdighed fordi at Jonas spurgte mig om jeg ville have samme tur. 

Grunden til jeg blev vred over, at du smuttede med Magnus var fordi at du ligeså godt kunne fylde ham med løgne, og dreje sagen fuldstændigt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Self. ændrer det ikke på det, og jeg kan også så hvad du mener.

Men han Mass RDM'et og det skal have en straf.

Jeg sagde ikke du ikke må diskuttere, tror det var Jonas eller Magnus.

Anyways, hvis du vil kan du endelig kontakte mig på TS, så vi kan snakke om det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.