Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Knixx [DK]

Recommended Posts

Dit ingame navn: Knixx GoDs
Staff ingame navn:Generalt alle admins
Dit SteamID:STEAM_0:0:31372954
Staff SteamID:Generalt alle admins
Forklar situationen: Jeg er træt af at admins bestemmer hvornår admin sitten er færdig, du flyver væk når det passer dem forlader ts3 rummet når det passer dem, når de har fået sagt det de vil er de smuttet, STOP MED AT IGNORE FOLK OG SPØRG OM ADMIN SITTEN ER FÆRDIG, hvor svært kan det være? du er admin ikke borgmester, det virker som om nogen af jer er trætte af at være admin så admin case skal gå så hurtig, det er irreterne imens man er igang med at fortælle en admin noget at han flyver væk. Det er IRRETERNDE!
Bevis: Intet bevis, hvis du har et program der er godt at filme med så skriv det i kommentaren!

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Knixx hvis du har en bevidsthed om vi gør vores arbejd for hurtigt, ville det være en god ide at sige det til selve personen istedet for du bringer en kæmpe diskussion op på forum. Du iagttager at vi alle gør det for hurtigt, fordi "du/dig og din bror" altid gerne vil diskutere er der ingen grund til vi bruger vores tid på ligegyldige ting, hvis der andre som har brug for hjælp.  Jeg ved udmærket hvordan i ikke vil anerkende jeres fejl, og altid prøver at konversere de fejl som i har begået. Vi er jo ikke bundet til at sludre med jer, hvis vi selv mener casen er slut.

 

Hvis i gerne vil bringe en stor diskussion ud af det, ville det være en ide at skrive hvilke admins. Istedet for du skriver alle, kom med nogle specifikke ting som Mads også gentager øverst. 

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, Knixx [DK] said:

Jeg er træt af at admins bestemmer hvornår admin sitten er færdig

Man skulle næsten tro at admins ord var lov, at de bestemte, at de var en del af staff. Skør tanke, ikke?

 

49 minutes ago, Knixx [DK] said:

hvor svært kan det være? du er admin ikke borgmester

Det er rigtigt, vi har nemlig autoritet over spillerne både in character og out of character. Og borgmesteren skal ikke tage admin sager, hvilket vel også er en lille forskel.

 

51 minutes ago, Knixx [DK] said:

det virker som om nogen af jer er trætte af at være admin så admin case skal gå så hurtig

Man kan hurtigt blive udmattet når man skal håndtere utilfredse spillere, gang på gang på gang. Hvis hver admin case skulle tage 15 minutter ville vi ikke få noget gjort. Vi føler selv der er en fin balance mellem kvantitet/kvalitet.

 

Syntes at du har virket meget fjendtlig/negativ mod de folk der arbejder hårdt for at holde serveren kørende her på det seneste. Men selvfølgelig skal vi gøre hvad vi kan for at forbedre os, når vi tydeligvis er meget bagud på så mange punkter.

 

Men du har fulgt skabelonen denne gang, så du får +Rep :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Angående TeamSpeak blev der tydeligt sagt det skulle tages på forum, så alle kunne kommentere deres meninger om det.

Der er en grund til vi har et forum, nemlig så vi ikke skal blive kontaktet over Steam ved sådanne ting.

 

Jeg synes tiden på cases er fine, da vi ellers ALDRIG ville få tid til at få snakket med alle.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du vælger at klage over noget som du ikke har nogen ide om hvordan fungere. Så snart du vælger at klage på denne måde, tænker jeg at du selv burde se det fra vores staff's øjne. Lad mig give dig et lille indblik i hvordan det fungere i vores staff team. Vi har en stabilt staff team som arbejder som de nu gør, alle vores staff har vær deres måde at håndtere sager på, det problem som alle har tilfældes er at ingame cases er så meget brugt, på alle forskellige måder, selv måder som det ikke skal bruges på. Det vil sige at halvdelen af de sager staff får, gør rent faktisk at de bruger deres tid på noget som de ikke skulle, det vil sige at der er så mange cases at de har travlt med at komme videre på nogle punkter, så som at når der f.eks er 2 staff medlemmer inde, og en fuld server er det ret så svært at holde serveren helt fint kørende med top notch service. Så inden du vælger at brokke dig næste gang vil jeg råde dig til at tænke lidt over det inden du smider sådan en post op, så rent faktisk ikke giver mening. Og lad mig lige tilføje, vores staff "skal" ikke udøve service over Teamspeak, det skal siges at de gerne må frivilligt hvis de har tid, dog er deres fokus ingame som de skal prioritere som deres første.

- Hvis du har nogle spørgsmål må du meget gerne skrive privat til mig, så tager vi den derfra.

- Lukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.