Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning Molle ak II


Oliver-Molle AK II

Recommended Posts

Ingame navn: Molle ak II
SteamID: STEAM_0:1:2034989
IRL fornavn: Oliver
Alder: 11

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  ja jeg har været staff et par gange i minecraft. og der var sådan 20 spillere på. der lærte jeg de Commands  som jeg skulle bruge.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg elsker at hjælpe alle som vil have hjælp og kan spille vær dag.  og lader mig ikke presse til nået

.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej er ikke så god til ULX men håber jeg kan lære det vis jeg bliver staff.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg bruger altid min mic og syntes  at jeg er god til at formulere mig skiftlight.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  jeg kan være på alle dage men kan først komme på lørdag kl 1.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  jeg kan spille alle dage og elsker at hjælpe dem som har brug for hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.