Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kevin Jensen - Staff Ansøgning


Drengehyperen

Recommended Posts

ngame navn: Kevin Jensen    
SteamID:  STEAM_0:0:93710970
IRL fornavn: Kevin Rasmussen    
Alder: 14 ÅR
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja jeg har været Ejer, Med-ejer, Head-Admin, Admin, det største spiller antal var en server der havde to servere med en på 32 og den anden på 16.
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg har mange erfaringer for andre servere men jeg har også spillet garrys mod i mange timer og 70% af de 1572 timer består af DarkRP.

Jeg har erfaring med at bruge ulx så det kan jeg ud og ind.

 

Jeg lytter til alle personer i en case så jeg for alle historier afvide. Jeg vil altid holde en pæn tone i cases selvom folk skriger, tilter eller snakker grimt til mig. 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Fordi jeg har massere erfaring og jeg kan finde ud af at holde en pæn tone i admincases. jeg har erfaring med at være staff på andre garrysmod servere.

Jeg har meget erfaring i darkrp da jeg har mange timer i den gamemode.

 

Jeg kan finde ud af at roleplay og Kan altid være positiv. jeg har erfaring med at være staff på andre garrysmod servere.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Har meget erfaring med ULX da det er blevet brugt på alle servere
Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic meget tit
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 16:00,

Tirsdag Aften,

Onsdag 14:00,

Torsdag Presset måske lidt om aftenen,

Fredag 14:00 - Midnat, 

Lørdag Når jeg vågner til midnat,

Søndag fra jeg vågner.
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke rigtigt :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.