Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


frederik123

Recommended Posts

Ingame navn: frederik
SteamID: STEAM_0:0:172558409
IRL fornavn: frederik
Alder: 9

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  jeg skule ha været staff på min storebror han lærte mig vår dan

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er sød og jeg elsker gmod

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg syns det er interessant

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:ja jeg bruger min mic hele tilden

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: om weekenden 05:00 til 12:00 om dagen 14:30 til 11:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg elsker stavoxs server

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.