Hop til indhold
Stavox

[Solved] Blokere med biler .Misser.


Misser

Recommended Posts

Dit in-game navn: Mis Misser TI
Vedkommendes in-game navn: Smoke, Rasmus, Nichlas
Dit SteamID:
Vedkommendes SteamID: smoke: STEAM_0:1:237211284      Rasmus: STEAM_0:1:182182631         Nichlas: STEAM_0:0:101194759  
Tidspunkt for hændelse: Omkring 14:57:21
Hvad regler er blevet brudt: Fail RP
Hvad skete der?: Først Raidede Smoke mig og en andens gunshop men blev så dræbt af en anden som ikke havde noget af gøre med det så fik de deres ting tilbage men de måtte ikke raide vidre

så de Kørte rundt og kaldte admin på mig og zunfix fordi de ikke kunne lide os men til sidst bliver jeg sur og køre til en parkerings plads hvor de efter bliver ved mig så kører jeg over foran spawn hvor de så Blokerede mig med deres Biler.

 

Beviser: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1218812652

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår bare ikke en ting? Kan du ikke trykke din knap(knappen x) og sige noget?

Du sagde intet om at vi skulle rykke os? Vi har jo teknisk set ikke gjort noget?

 

Muligheder du kunne have brugt: Kalde på pulle, eller kalde på staff ingame?

HAR IKKE RAIDET DIG? HVORNÅR? HAR JEG DET? BEVIS? I dag den 02-12-17 raidede jeg 2 gange jeg raidede en eller anden Heltborg eller noget i den stil, og så raidede jeg Rob $tone?

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette er jo et eksempel på al den umodenhed der er mellem jeres gangs. Det kan fandme ikke passe, at i ikke bare kan lade hinanden være, i stedet for at komme i konflikter HELE tiden.

 

Mit forslag lyder på, at i lader hinanden være i stedet for at disse på hinanden, og alt det der pis... Det er et stort problem for jer, men et endnu større problem for os staffs!

Vi sidder ofte i cases med jer hvor i ikke laver andet end at skændes, få styr på jeres pis.

 

- DET STOPPER NU

 

// OpK

 

LUKKET

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.