Hop til indhold
Stavox

Mikrofon


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Er du kun ude efter en mikrofon eller et headset? Hvis du blot leder efter en mikrofon, synes jeg, at du bør sparer lidt flere penge op, hvis du vil have et kvalitetsprodukt.

Du kan jo eventuelt spare op i to uger til, så kan du sikkert finde en god og billig mikrofon d. 24 på Black Friday. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Kommer an på, hvad du skal bruge den til, og generelt, hvor den skal stå henne. Nogle mikrofoner har det med at skabe for meget rumklang på grund af deres karakteristik.

 

Anyways - hvis du ikke råber vildt meget, så kan en Audio-Technica AT2020 anbefales:

https://www.4sound.dk/studie/mikrofoner/kondensatormikrofoner/audio-technica-at2020#ProductsRatingReviews

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Måge skrev:

Du har smadret din mic forlængst

Lorte Yeti som ikke kan holde til lidt råb og skrig ;)

5 minutter siden, Bjørnen - #BAMSEBANDEN skrev:

Ødelagde mit headset iforgårs:)

Køb et Logitech G430. De holder pisse godt. Mine har fået nogen tæsk og er ikke død. :buddy:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/11/2017 den 8:39 PM , TheBadCop skrev:

 

Mange siger bare at den er vildt skrald.

6 timer siden, Rixee <3 skrev:

 

Eller køb et HyperX Cloud II, pisse godt headset!

Bruger det allerede

På 12/11/2017 den 9:54 PM , Houston skrev:

Er du kun ude efter en mikrofon eller et headset? Hvis du blot leder efter en mikrofon, synes jeg, at du bør sparer lidt flere penge op, hvis du vil have et kvalitetsprodukt.

Du kan jo eventuelt spare op i to uger til, så kan du sikkert finde en god og billig mikrofon d. 24 på Black Friday. (y)

Tar nok ud Black Friday, hvis alt elgiganten´s pis ikke er udsolgt :P

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Unicorn skrev:

Bruger du den :hammered:

wWlXErF.jpg

Som du tydeligt kan se på dette ikke-photoshoppet billede er det den mikrofon jeg bruger. Min Blue Snowball iCE mikrofon bliver kun brugt som holder til den overlegne PC Mikrofon med klemme (Clip-On)®.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/14/2017 den 7:01 PM , Metro skrev:

wWlXErF.jpg

Som du tydeligt kan se på dette ikke-photoshoppet billede er det den mikrofon jeg bruger. Min Blue Snowball iCE mikrofon bliver kun brugt som holder til den overlegne PC Mikrofon med klemme (Clip-On)®.

Må jeg få den der nøgle?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.