Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Anøgning om Staff


ReFlaX

Recommended Posts

Inden i lige læser min ansøgning så skal i lige vide at jeg sætter stor pris på at i bruger 2-5 minutter på jeres tid på at læse min Staff Ansøgning

 

Ingame navn:

Mads Cookie

SteamID:

STEAM_0:1:40147462

IRL Fornavn:

Mads

Alder:

11år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej det har jeg ikke men jeg vil gerne prøve at lære det inde på stavox.

Jeg har været staff på mange minecraft server.

 

Hvorfor skal du være en del at staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af Stavoxs Staffteam fordi jeg gerne ville lære alle de commands og er meget lære nem.

jeg synes selv jeg er kvalificeret på den liste efter jeg kan holde mit hoved koldt i pressede situationer.

Folk som snakker grimt til mig betyder ikke jeg ændre adfærd og begynder at råbe og skrige af dem.

jeg er imødekommende person, som er glad og hilser på mange personer hverdag og hjælper mange folk med små ting og stor ting.

Er klar på en stor opgave som staff, fordi jeg har massere af tid til at være på servern, og elsker at spille derinde.

jeg er god til at lytte til begge parter, for at få en fair sag.

Min tone, Jeg snakker ikke grimt, og sviner folk til hvis de snakker grimt til mig.

 

Har du kenskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender ikke ULX Det er det jeg gerne ville lære på stavox.

Som sagt har ikke været staff på nogen darkrp server på Garrys-Mod.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes jeg formulere mig godt, Jeg synes selv alle kan forstå den måde jeg forklare på og skriver.

Synes alle kan lave fejl som fx En stavefejl) Hvor jeg ikke ser ned på dem.

ja, Jeg bruger min mic rigtig meget i mit rp

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden

Jeg bruger rigtigt meget tid på stavox servern, og er stort set på hverdag.

Bruger rigtig meget af min tid på at bygge, hvor jeg har tid til det administrative job.

Ja i weekenden har jeg meget tid til at være på stavox.

 

anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg er en glad dreng som går i 5 Klasse, og er klar på en stor opgave som staff.

jeg er blevet meget moden siden jeg stated på stavox første gang.

Mine 3 styrker - jeg er en glad og positiv dreng - Imødekommende - Friske på nye opgaver

 

held og lykke til jer andre.

Skriv gerne jeres mening herunder hvad i synes om mig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.