Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Knudsen Kørelærer


VildMedDild

Recommended Posts

Ingame navn: Knudsen kørelærer 

Steamid: STEAM_0:1:90842320

Irl navn: Christian 

Alder: 14 20/8 

  

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Overhovedet ikke :lick:.

 

Hvorfor vi skal vælge dig som mod?: Fordi jeg kan holde mig rolig i pressede situationer og han styrer mit sprog. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Overhovedet ikke. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg foretrækker at bruge min mic, fordi det er hurtigere og det er nemmere at kommunikere med spillerne.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan om mandagen spille fra ca. kl  15:00 - 16:20 og om tirsdagen kommer jeg nok på fra kl. 7 til 9. Og de andre dage kan jeg fra kl 15:00 - 21:00. Og om weekenden, kan jeg hele dagen :3.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg kan godt være lidt fjollet engang imellem Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.