Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage mod Mads Madsen


Nicolai Miller

Recommended Posts

Dit ingame navn: Beavis [DK]

Staff ingame navn: Mads Madsen

Dit SteamID: STEAM_0:1:28102815

Staff SteamID: STEAM_0:0:63561031

Forklar situationen: Det der sker er at mig og min ven (Butt-Head) har en gunshop kørende, så kommer en politimand ind og siger: Må vi gerne tjekke om i har nogle ulovlige ting omme bag ved? Så siger jeg selvfølgelig nej, det har vi ikke. Så prøver politiet at politiraide vores butik, mig og min ven får dræbt de fleste af dem, men de kommer tilbage efter at de dør. Så er warranten færdig og der kommer stadig nogle politimænd ind, vi skyder dem selvfølgelig fordi vi tror at warranten stadig er i gang, så laver de endu en warrant og det gennemfører de så og tager vores ting (printere og våben). Jeg tilkalder en admin som her er Mads Madsen, jeg fortæller hvad der er sket og hvordan politiet bryder NLR. Han siger så at det må de godt fordi at jeg laver en ny kriminalitet. Jeg mener ikke at det passer og er sur over situationen. Det ender så med at min ven (Butt-Head) bliver bannet permanent fordi at han er sur...

Bevise: Jeg har desværre ingen beviser i denne omgang.

 

Håber på at jeg får det bedste ud af denne klage.

 

- Beavis [DK]

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor skal jeg starte...

 

Når, men det er rigtigt at politiet prøvede at raid jer i første omgang fejlede. Kan give jer ret i, at der var én politimand som brød NLR, som jeg overså i logs, dog har han nu fået sin straf. I det andet raid er det Killernukeclear der laver en warrant med grunden "MLG skyder på os". Killernukeclear var ikke med i det første raid, og har derfor ikke været død. Killernukeclear skyder derfor jer begge to, og det er her i begynder at klage. Jeg kan give jer ret i at jeg overså at én brød NLR, men har nu givet den straf han skulle have.

 

Og nu angående det der ban. Da jeg i første omgang siger at de ikke har brudt reglerne siger han med det samme "Kan jeg ikke tale med en ny admin?" og jeg siger så selvfølgelig nej, da jeg var alene på. Derefter jailer jeg ham for at bryde NLR, og der er der han bliver rigtig sur. Nu begynder han så at sige "Kæft en lorte server, gider ikke spille herinde mere", og da jeg så flyver væk og begynder at spectate mig siger du følgene "Kæft nogen lorte admins der er herinde". Derfor giver jeg ham den straf som jeg nu engang gjorde

 

== EDIT ==

Har også dette at tilføje til den ban http://plays.tv/video/56e6d19e63abc27e76

 

 

20160314151400_1.jpg

20160314151403_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.