Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Fallu


fallu

Recommended Posts

Ingame navn: Fallu Miller
SteamID: STEAM_0:1:116547290
IRL Navn: Patrick
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Svaret er Ja. Jeg har selv haft en server kørene som ikke gik så godt da jeg aldrig nåede at få den færdig på grund af pengemangel. Jeg har selv rodet rigtig meget med Gmod Addons & MySQL og Hjemmesider :) Jeg har selv engang været en del af et andet Gmod Community som Head-Admin, som gik rigtig godt indtil Ejeren skulle være et svin over for mig.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg siger på ingen måde at jeg skal vælges. Jeg ved godt at jeg engang imellem kan være en lort også lave fejltagelser. Men med alt den tid som jeg har haft herinde så ved mange af jer, og gamle spillere også at jeg rent faktisk er en god spiller. Men for at være ærlig, så grundet til jeg søger herind som Staff er det fordi at jeg vil have at alle inde på Stavox skal have en special oplevelse! En oplevelse som de aldrig vil glemme! Som staff vil jeg enda gå all-in på mit arbejde og ind imellem holde mine pauser hvor jeg kan RP :) Hvis jeg er alene med 30 personer og 5 folk fx skulle spørge om hjælp ville jeg prøve så godt jeg kan og hjælpe dem alle. Enda hvis der ikke er admins online, så er folk velkommen til add min steam så de kan kalde på mig når som helst!

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som jeg har skrevet lidt højere oppe har jeg selv været Head-Admin på en anden server, også har jeg haft min egen som aldrig åbnede. Jeg har rigtig meget kendskab til ULX og jeg forventer også at jeg får de nye commands afvide som er custom addet af Jimboe. 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er født og opvokset i Danmark, og kan godt snakke og skrive flydene Dansk. Min mic bruger jeg hele tiden. Det er også det vigtigeste i Admin arbejdet. Ellers ville det blive for besværligt for en spiller som anmelder noget og jeg skal skrive hvad han har brug for hjælp til, det vil bare gøre det hele langsommere og kedeligere. På stavox skal alt adminarbejde foregå hurtigt, nøjagtigt og proffesionelt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på når som helst. Men jeg ser helst efter 16 i hverdagene også er det ligemeget hvilket tidspunkt det er i ferier/weekender/etc. Men ellers efter 16 i hverdagene.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: I skal vide at jeg kan være en hård admin samentidig kan jeg også være en flink admin. Det kommer også an på hvordan personen er i attitude og om han har været i mange admin-cases før. Jeg kan sagens være hård og flink. Men det er ikke sådan at jeg ser dårligt på nogle folk. Alle er lige gode :)

 

fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, StefanDenmark said:

+REP

- Super flink fyr!

- Opføre sig ordentligt overfor andre.

- Har været i admincase med dig før, men hey! Vi har allesammen lavet noget skidt en gang imellem, og ser det slet ikke negativt da Fallu er seriøs og retfærdig!

Helt sikkert ikke et no-go fra min side af! :)

TUSIND TAK For de ord du giver mig! Jeg gætter på du enten er SimoN inde på serveren? Eller? Men jeg takker MANGE gange for dine ord! Det sætter jeg pris på! :D 

10 minutes ago, StefanDenmark said:

+REP

- Super flink fyr!

- Opføre sig ordentligt overfor andre.

- Har været i admincase med dig før, men hey! Vi har allesammen lavet noget skidt en gang imellem, og ser det slet ikke negativt da Fallu er seriøs og retfærdig!

Helt sikkert ikke et no-go fra min side af! :)

TUSIND TAK For de ord du giver mig! Jeg gætter på du enten er SimoN inde på serveren? Eller? Men jeg takker MANGE gange for dine ord! Det sætter jeg pris på! :D Eller yusuf?

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral

 

- Du siger dette " Jeg siger på ingen måde at jeg skal vælges " Spørgsmålet går jo ud på, at vi skal have en begrundelse for at vælge dig. Jeg synes det lidt dumt du skriver dette, da du formindsker dine egen chancer.

- Dog ser jeg dig ikke så tit i cases, som jeg betegner som en god ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Kebab said:

Neutral

 

- Du siger dette " Jeg siger på ingen måde at jeg skal vælges " Spørgsmålet går jo ud på, at vi skal have en begrundelse for at vælge dig. Jeg synes det lidt dumt du skriver dette, da du formindsker dine egen chancer.

- Dog ser jeg dig ikke så tit i cases, som jeg betegner som en god ting.

Hej Kebab :) Grundet til jeg skriver dette er fordi at jeg ikke siger sådan følgene til folk, at de ikke skal vælge mig. Jeg siger bare at det er en mulighed og et Job som jeg kan tage hvis jeg bliver valgt. Håber jeg forklarede det okay :)

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Lukas ッ (LM) said:

-rep

  • Ser ikke ud som om du er så samarbejdsvillig (Meget negativt på andres ansøgninger!)
  • Har ikke set dig så meget

-Lukas^_^

Det er helt fint du syntes det :) Nu sidder jeg også og læser alle's ansøgninger igennem. Og med folks alder kunne det måske gå hen og blive ikke seriøst arbejde :) Men kedsomhed og troll. Og fordi jeg enten har set dem bryde regler eller slet ik set dem. Men tak for feedback.

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Lukas ッ (LM) said:

Jeg synes din indstilling til mindreårig er rigtig negativ og det skal du vide trækker ned! Så tænkt lige over hvad du skriver om folk der er 2-3 år yngre end dig!

Kunne egentlig ikke være mere enig, desværre. Alder er bare et tal, og der er bestemt mange der er mere moden end hvad man tror.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Lukas ッ (LM) said:

Jeg synes din indstilling til mindreårig er rigtig negativ og det skal du vide trækker ned! Så tænkt lige over hvad du skriver om folk der er 2-3 år yngre end dig!

Det er så kun dig der syntes det indtil videre.  Jeg siger ikke jeg hader dem, men jeg siger bare ikke at det måske ikke kan være en god ide, også for deres egen skyld hvis de evt bliver generet personligt i evt en admin sag og ikke ved hvad de skal gøre. Det er som sagt også mere for deres egen skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Redigering

 

-REP

* Så vidt jeg ser du meget ned på folk. som er mindreårig. Dette er en ulempe, da folk som er unge stadig kan være effektive og smarte.

* Din ansøgning ser også lidt rodet ud. Den står meget tæt på hinanden, måske du skulle dele det op i afsnit.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Kebab said:

Redigering

 

-REP

* Så vidt jeg ser du meget ned på folk. som er mindreårig. Dette er en ulempe, da folk som er unge stadig kan være effektive og smarte.

* Din ansøgning ser også lidt rodet ud. Den står meget tæt på hinanden, måske du skulle dele det op i afsnit.

 

Nu er det sådan at du ikke skal se på hvordan ansøgningen ser ud, men hvordan indholdet i den er. For det andet, som jeg skrev før er det kun for de mindre børns skyld at de måske ikke føler sig mobbet af andre spillere og måske ikke ved hvad de skal gøre i de situlationer osv.

 

Men tak for reputation :) 

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Fallu jeg tror selv de ved når de er modene nok til at ansøge, det har ikke altid noget aldersmæssigt at gøre. De ansøger jo ikke uden grund, de fleste har nok erfaring eller ligende. Hvis man mobber andre folk på serveren, kommer der jo også konsekvenser for personen selv. Jeg har set 13 årige før, der kan håndtere cases uden nogle former for problemer. Men så har de jo selvfølgelig også os andre til at spørge, hvis der skulle opstå problemer under cases. De kommer jo for at hjælpe, så der ingen grund til at bære nar af dem. Jeg ser ihvertfald ingen grund til at nedgøre dem, når de kommer for at hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, Kebab said:

Fallu jeg tror selv de ved når de er modene nok til at ansøge, det har ikke altid noget aldersmæssigt at gøre. De ansøger jo ikke uden grund, de fleste har nok erfaring eller ligende. Hvis man mobber andre folk på serveren, kommer der jo også konsekvenser for personen selv. Jeg har set 13 årige før, der kan håndtere cases uden nogle former for problemer. Men så har de jo selvfølgelig også os andre til at spørge, hvis der skulle opstå problemer under cases. De kommer jo for at hjælpe, så der ingen grund til at bære nar af dem. Jeg ser ihvertfald ingen grund til at nedgøre dem, når de kommer for at hjælpe.

Jeg har på ingen måde nedgøret dem, hvis du mener jeg har nedgøret dem. Så forklar mig på hvilke punkter jeg har gjort det. Jeg siger bare at det måske ikke er lige så en smart ide, hvis folk fx ikke kan tage det seriøst i en admin case. Men forklar mig følgene punkter fra Punkt

  • 1
  • 2
  • 3

Tak :)

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke tænkt mig at skrive fra punkt 1-3. Jeg ville bare gøre det klart for dig, at mindreårige kan være lige så gode som folk på 15. Jeg har ikke sagt du nedgøre folk, men at du skriver dette "  Som jeg skrev før er det kun for de mindre børns skyld at de måske ikke føler sig mobbet af andre spillere " Tænker jeg du har oplevet det før, siden du nævner dette. Men jeg føler ikke vi behøvere at diskutere dette mere, da jeg selv mener jeg har gjort det klart nok for dig hvad jeg mener. 

Hvis du vil følge op på dette, kan du sende mig en privat besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, MagnusBD said:

-REP

 

  • Tit i case
  • Taler grimt 
  • Ser ikke ud som om du er så samarbejdsvillig (Meget Negativ og ned lagende på andres ansøgninger! )

-MagnusBD

Det med du taler grimt, er det noget som du har hørt fra folk som har stået og løjet det op i hovedet uden nogle nyttige beviser? + Det med at jeg ikke er samarbejdssvillig, og at jeg er negativ og nedlagende på andres ansøgninger? Som du kan se har jeg skrevet hvorfor hvis du kigger længere oppe, og jeg syntes ikke jeg er så negativ på folks ansøgninger. Men jeg vil gerne have nogle beviser på at jeg taler grimt før du kan sige det, for grimt det er vel "FUCK DIG" evt andre ord.

 

- fallu

Btw @MagnusBD Så det med du skriver jeg ikke er samarbejdsvillig forstår jeg intet af. Jeg var selv med til at udvikle Stavox til et større community med at tilbyde vi kunne prøve at køre CS:GO Servers i en måneds tid hvilket ikke gik som planlagt. Men alligevel med til at prøve at skaffe Stavox videre. Så det forstår jeg intet af da du ikke kender min baggrund hos Stavox. Men jeg vil stadig gerne se nogle beviser på at jeg har talt grimt til folk.

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, fallu said:

Det med du taler grimt, er det noget som du har hørt fra folk som har stået og løjet det op i hovedet uden nogle nyttige beviser? + Det med at jeg ikke er samarbejdssvillig, og at jeg er negativ og nedlagende på andres ansøgninger? Som du kan se har jeg skrevet hvorfor hvis du kigger længere oppe, og jeg syntes ikke jeg er så negativ på folks ansøgninger. Men jeg vil gerne have nogle beviser på at jeg taler grimt før du kan sige det, for grimt det er vel "FUCK DIG" evt andre ord.

 

- fallu

Btw @MagnusBD Så det med du skriver jeg ikke er samarbejdsvillig forstår jeg intet af. Jeg var selv med til at udvikle Stavox til et større community med at tilbyde vi kunne prøve at køre CS:GO Servers i en måneds tid hvilket ikke gik som planlagt. Men alligevel med til at prøve at skaffe Stavox videre. Så det forstår jeg intet af da du ikke kender min baggrund hos Stavox. Men jeg vil stadig gerne se nogle beviser på at jeg har talt grimt til folk.

 

- fallu

Nej hvad jeg selv har oplevet har du før sagt fuck du dum og lignede ting jeg behøver ikke beviser på at du har talt grimt  .Du har skrevet lidt for ung folk vil ikke kunne tage dig seriøst. Bare fordi de ikke er så gamle kan folk godt tage dem seriøst Simon var 12 Jonas er 13 de er/var da helt fine moderator.

 

Det med at du har prøvet på at hjælpe Stavox med at blive et større community men det lyder til det ikke blev til noget.Stavox er blevet stort fordi at der er gode staff folk på den og de bliver ved med at komme med noget nyt på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Forklar mig lige hvorfor du så har den skide flabet attitude over for mig i privat chat, og ikke vil svare på mine spørgsmål, og til sidst ender helt med at slette mig. Det er ikke kun mig du har haft en flabet attitude over for, det er andre også, ihvertfald hvad jeg høre. Men fordi du har hørt mig sige Fuck du dum, var det for dengang nede i pd der stod og løj både dig og Jonas op i ansigtet at jeg svinede ham til? For der var han fandeme dum at stå at lyve over for mig & admins. Jeg fik dog ingen straf vil jeg lige sige, men det er totalt latterligt. Du er mere end velkommen til at spectate når jeg spiller inde på Stavox hvis du tror jeg har sådan en toxic attitude normalt. Men hvad jeg hørte idag i spawn var at du havde en flabet attitude i en admin sag, jeg kan ikke huske med hvem, og at du heller ik var lige så flink over for mig i vores steamchat.

Beviser: http://pastebin.com/qD9JZADk

 

- Fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis folk synes jeg har en flabet attitude ,så må de jo lave en staff klage på mig og så må jeg jo gøre noget ved min attitude.Men efter jeg ingen klager har fået over at være flabbet så kan jeg ikke se hvad jeg skal lave om.Jeg får ellers afvide tit at det er dejligt jeg altid er så glad af folk så hvis der er nogen der synes jeg er flabbet så må de meget gerne sige det til mig selv. Det jeg skrev til dig over steam kan jeg intet problem se i sletter dig fordi du skriver over steam til mig om noget som skal tages på forum og kan ikke se hvorfor du skal være på min venne liste hvis der ikke er en grund til du er der. I spawn jeg kan ikke huske på noget tidspunkt at jeg har haft en flabet attitude.Jeg synes selv jeg gør mit job som staff godt og jeg synes da altid jeg er glad,man er jo nød til at være fair over for alle selvom du ikke kan lide personen.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, maddi030204 said:

-rep 

det lyder som om du ikke kan lide mindre årig med de kometre du har lavet på andres ansøgning

Kometare 

Maddi som sagt har jeg altså set at der var en meget stor grund til at skrive -rep på grund af din alder på din profil. Igår blev din bil stjålet og konfiskeret af Automekanikeren fordi du havde en dyr regning på den. Det gad du ikke at betale, hvorefter du så urealistisk hopper ind i din bil og prøver at køre hegnet ned der er inde i konfiskerings området. Hvor du følgene heller ikke lytter til hvad ham der automekanikeren sagde, at du skulle betale. Så der var en meget stor grund til at -reppe dig som jeg gjorde før dette skete da dette skete igår.

 

- fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, maddi030204 said:

sjovt nok var det dig der gav automekanikeren min bil

 

Jep, jeg gav den fordi jeg stjal den fra dig + satte alle de regninger for de skader der har været på bilen til dig, så du bare skulle betale dobbelt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.