Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pakkeomdeler sotering og Menu ændring


🔥0mar🔥
Message added by Dynn

Menu allerede planlagt

Recommended Posts

Hej, jeg har spillet lidt som pakkeomdeler her for nyligt, og synes det er træls den måde hvor på at ipaden soterer lidt i det.

 

Kan godt se at det er lidt unfair hvis tre villahuse køber fuldt weed, og lille timmy i spawn skal vente i 30min for at få hans pistol.

Men nogle gang kører man ud til villaerne, for at køre til spawn, for så at køre til vilaerne igen, i samme læs. 

 

Kunne også godt være fedt hvis man kunne se den lille Pakkemenu oppe i hjørnet, selvom man var ude for bilen, da det er lidt nederen at man skal gå ind i bilen, og ud igen, for at se om den næste pakke også skal der ind.

I kunne måske, også lige ændre tekst-farven da hvid på lyseblå er lidt en svær kombination at skældne imellem!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er planlagt at gøre det muligt at vælge hvilken pakke man tager ud af depotet, så man kan tage til samme sted én gang, og til et andet sted en anden.

Jeg kan sagtens se, at det kunne være smart med en visning af, hvor pakken skal hen, men hvornår skulle vi så vise menuen? For hele tiden vil bare være irriterende. Måske vise lokationen igen når man trykker pakken ud af bilen?

 

Der vil aldrig gå 30 min med at få en pakke, da de leveres automatisk ca. 10 minutter efter bestilling, i tilfælde af, at omdeleren ikke når det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Det er planlagt at gøre det muligt at vælge hvilken pakke man tager ud af depotet, så man kan tage til samme sted én gang, og til et andet sted en anden.

Jeg kan sagtens se, at det kunne være smart med en visning af, hvor pakken skal hen, men hvornår skulle vi så vise menuen? For hele tiden vil bare være irriterende. Måske vise lokationen igen når man trykker pakken ud af bilen?

 

Der vil aldrig gå 30 min med at få en pakke, da de leveres automatisk ca. 10 minutter efter bestilling, i tilfælde af, at omdeleren ikke når det.

hygge <3

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.