Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over MagnusBD


Recommended Posts

Dit ingame navn:Bob Marley DST

Staff ingame navn:MagnusBD

Dit SteamID:STEAM_0:1:63169093

Staff SteamID:STEAM_0:1:45795975

Forklar situationen:Okay Servern Crashede Lørdag den 5 Marts Okay Serveren Crashede som sagt Jeg køre så ud til industri og købe den store base Der er så nogle der har haft den base før crashede der var gået 5Min efter crash MagnusBD tp så til mig hvor han siger at jeg skal sælge min døre det vil jeg så ikke fordi jeg skal til at bygge en base der ude i industri MagnusBD Jailer mig så i 300 Sec for ikke at høre efter en admin Jonas tp så til mig  Jeg begynder så at brokke mig over hvordan admin's er på Serven jeg siger så at jeg ikke syntes at Admin cases ikke bliver taget ordenligt hvor alle kan få lov til at snakke ud Jonas siger så at Admins tager sine Cases på sin måde der er også Ok med det Men så talte vi videre om det med hvordan cases bliver Taget Jonas vælger så at lukke Admin Casen Hvor jeg får Ban af MagnusBD for Disrespekt over for Admin og Høre ikke efter.

Bevis:Har ikke noget Bevis
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg starter med at sige til dig at du skal sælge dine døre og det er fordi der er en regl der hedder at man har 5 min efter et crash til at købe sine døre igen,så siger du nej det gider jeg ikke de kan betale 20k for dem. Så siger jeg når men så jailer jeg dig bare og sælger dem for dig hvis du ikke gider at lytte til hvad jeg siger.Så caller du på jonas og klager over mig/hvordan vi staff tager os af casses og står og siger at du disrespekter ikke på admins men på mig.Jeg lader dig tale ud og når Jonas siger til mig over ts at i er færdige fik du ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.