Hop til indhold
Stavox

Hej alle sammen Undskyld


Miklo

Recommended Posts

Jeg har ban på stavox pga noget med nogen servere for jeg var så dum at gå ind og troll jeg fortryder i må undskylde jeg rev mig lidt ind i øjeblikket jeg er lige glad med for at få unban ville bare sige undskyld

jeg håber i tager mod min undskyldning god dag til alle :( :) 

 

ved godt i lige glad men vil bare prøve at gøre det rigtige 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, Jack Mount said:

Jeg har ban på stavox pga noget med nogen servere for jeg var så dum at gå ind og troll jeg fortryder i må undskylde jeg rev mig lidt ind i øjeblikket jeg er lige glad med for at få unban ville bare sige undskyld

jeg håber i tager mod min undskyldning god dag til alle :( :) 

 

ved godt i lige glad men vil bare prøve at gøre det rigtige 

Jack du er et menneske og mennesker laver fejl. Vi er ikke fejlfri lige som er pc er. Dog har du dummet dig og jeg synes det er godt gået at du har taget dig tid til at lave en undskyldning 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/10/2017 at 09:21, Jack Mount said:

Jeg har ban på stavox pga noget med nogen servere for jeg var så dum at gå ind og troll jeg fortryder i må undskylde jeg rev mig lidt ind i øjeblikket jeg er lige glad med for at få unban ville bare sige undskyld

jeg håber i tager mod min undskyldning god dag til alle :( :) 

 

ved godt i lige glad men vil bare prøve at gøre det rigtige 

miss u jack <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke lide posts som denne. Du undskylder kun fordi at du blev taget i det, og straffet.

 

Jeg tror ikke et millisekund på at du ville være kommet med denne undskyldning hvis du selv havde reflekteret over dine handlinger uden at blive straffet. Du er ikke ked af det du gjorde, du er ked af at du blev straffet.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Metro said:

Jeg kan ikke lide posts som denne. Du undskylder kun fordi at du blev taget i det, og straffet.

 

Jeg tror ikke et millisekund på at du ville være kommet med denne undskyldning hvis du selv havde reflekteret over dine handlinger uden at blive straffet. Du er ikke ked af det du gjorde, du er ked af at du blev straffet.

Jo! Han fortryder det sygt meget! Læs hans post :D

Link til kommentar
Del på andre sites

On 05/10/2017 at 07:21, JimmiGaming said:

Jack du er et menneske og mennesker laver fejl. Vi er ikke fejlfri lige som er pc er. Dog har du dummet dig og jeg synes det er godt gået at du har taget dig tid til at lave en undskyldning 

Du behøver ikke at lyde så professionel i alle dine posts...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.