Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Cornelius Agertoft


CitronenCitron

Recommended Posts

Ingame navn: 

Cornelius Agertoft
SteamID: 

STEAM_0:1:93447228
IRL fornavn: 

Cornelius
Alder: 

14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg var Med Ejer på DrixRP! Var Admin på: Wolfsgaming, El Diablo og Makaskoven. Har også min egen Minecraft Server

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Som sagt har jeg været Admin/Med Ejer på et PAR servere og har min egen Minecraft Server og har arbejdet meget med Cases.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Kender pretty much alle ULX Commands ;P

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Altså jeg har det med at tale Hurtigt og Mumle nogen gange... Men det er Sjældent. Og har også lige fået en god Mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15.00 - 16.00 19.00 - 21.00 (Hver anden uge) (Nogen gange om Morgenen)

Tirsdag: 15.00 - 21/22.00

Onsdag: 15.00 - 21.00 (Nogen gange om Morgenen)

Torsdag: 15.00 - 06.00 (Fordi jeg sover aldrig om Tordagen xD)

Fredag: 15.00 - 00.00

Lørdag: 11.00 - 00.00 

Søndag: 11.00 - 22.00

(Håber ikke man ALTID skal være på for at blive Staff. Forstår godt man skal være på 6/7 gange om ugen xD)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Det lyder MEGET som OpK det her... Men jeg snakker nogen gange hurtige og alt det der pga jeg også har ADHD (Fik det at vide et sted der hedder Hejmdal hvis i ikke tror på mig) Så kan nogen gange også blive LIDT stresset. Men for det meste er det HELT fint! Og selv om man nu har ADHD eller Autisme og alt det der skal man jo ikke have Special Behandling så jeg SKAL blive Staff det er jo jeres valg ;P

 

Men håber i kunne lide den xD (Sorry for alle de der Ansigter..)

Kom til at sende en Ansøgning som Greenberg har afslået. Jeg vidste ikke jeg havde sendt den, så ville bare sige sorry! :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.