Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning


Fackzi

Recommended Posts

 

--------------------------------------------------------

Ingame navn: Jinxy
SteamID: STEAM_0:0:207613427
IRL fornavn: Nicolai (Kaldt "Nico")
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Csgo, Minecraft og lidt GMOD.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er en glad teenager der elsker at spille og har en god holdning med andre spillere og kan også have det sjovt med spillerne, og give dem en god oplevelse med rigtig Dansk Roleplay! Jeg elsker spillerne xD 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja altså, jeg har en baggrundsside til nødstilfælde af jeg glemmer den command jeg skal bruge https://forums.ulyssesmod.net/index.php?topic=3254.0 Så det er ret nemt. Og kender også meget til det.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, bruger min mic så meget det næsten er mic spam xD Just kidding. Men ja bruger min mic meget er god til at udtrykke mig selv og også i pressede situationer.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: "Mandag-Torsdag 3-6 Timer" | "Fredag-Lørdag 4-7 Timer" | "Søndag chance for 0 men for det meste 3-5 timer"

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, har ingen sygdomme er tilpas og jeg kan godt lide at game som enhver på serveren. 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.