Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MR.B


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn: MR.B
SteamID: STEAM_0:1:116606557
IRL fornavn: Christian Bennetsen
Alder: 13 År; 23/08/04

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja og nej. jeg har været på en del, men min computer nulstillede og slettede alt; Steam Servere og selv spotify....

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af Staff Teamet fordi jeg spiller meget herinde, nu ved jeg godt at jeg er lidt uvenner med nogle på serveren men alle skal jo have den samme "Behandling". Nej jeg er nok ikke bedre end en som Glen Andersen eller Andy. Der er meget langt op. Nej jeg tror faktisk ikke at jeg er 100% mere kvalificeret end de andre ansøgere og jeg tror også min er meget kort i forhold til andre!

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ULX er en meny admin's bruger og ja jeg ved godt hvordan man bruger det ;-D 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic hele tiden (Medmindre mine forældre eller andet sover). Og jeg kan næsten formulere mig ligesågodt skriftligt som mundtligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Næsten værd weekend og jeg kan dagligdage (dog nogle gange når jeg ikke være inde om tirsdag og torsdag fordi jeg skal til fodbold og håndbold)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Tirsdag-Torsdag-Søndag/Lørdag er der store chancer for at jeg ikke rigtigt får spillet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.