Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - AKS Fox


CrazyFox

Recommended Posts

Ingame navn: Mit ingame navn er AKS Fox


SteamID: TEAM_0:1:168481467


IRL fornavn: Mit rigtige navn er Alexander Høy mikkelsen


Alder:  Jeg er 15 år født 2002 den 19. Marts

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaring som staff jeg har været staff inde på ultimatescityrp og ultimatesgalaxyrp, samt har jeg også været staff inde på en server der hedder Liongaming.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes selv jeg er mere kvalificeret fordi jeg ikke har haft brudt reglerne og kan dem i hoved, jeg har heller ingen tanker om at bryde reglerne på noget. tidspunkt

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja det har jeg !goto <navn> !bring <navn> !gotocar <navn> !freeze <navn> !fbring <navn> !jail <navn> <tid> !jailtp <navn> <tid> !returnweps <navn> !jobban <navn> !logs osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja det synes jeg selv jeg er, samt har jeg 2, 12 taller der kan bakke det op. Ja jeg bruger min mic meget og jeg synes selv der er rimelig god.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid til at komme på serveren stort set hver dag, når jeg er kommet hjem fra skole.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har været bannet engang for noget min ven han gjorde, men den har jeg og Dynn taget på et tidspunkt, hvis der ellers er noget i vil vide så kan du/i altid kontakte mig, vil elske at besvare jeres spørgsmål 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.