Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Lajsen


Nikolajsen

Recommended Posts

Ingame navn: Lajsen
SteamID:  STEAM_0:0:76606597
IRL fornavn: Nikolaj
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej desværre men jeg er altid klar på at lære noget nyt

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan rigtigt godt lide jeres server der er altid noget at lave og jeg syntes selv jeg er rimelig retfærdig

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke men er klar til at lære om det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja men nogen gange bruger jeg også chat

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan komme på tirsdag - søndag om weekenden kan jeg både formiddag og eftermiddag men om hverdage er det efter skole så der er det nok kun om eftermiddagen

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er MEGA NICE!!! lol

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.